Hoe laat ik een jongen weten dat ik hem leuk vind?

Heeeii,

Ik vind al sind het begin van het school jaar een jongen van schaatsen leuk. En ik denk dat hij mij ook leuk vindt maar hoe kan ik hem laten weten dat ik hem ook leuk vind???

We fietsen heel vaak na training samen naar huis en ik kan heel goed met hem praten maar dit gaat zeg maar al een half jaartje zo…

Wie helpt??

Vertel het 'm.

Heej,

Je kan hem kleine hints geven! Probeer veel contact met hem te maken! Vraag anders of hij zin heeft om wat te doen met jou :slightly_smiling_face: xx

Vraag of hij zin heeft om een keer (na schaatsen) iets te gaan drinken?

Ja dat is wel een goed idee maar de ijsbaan is nu dicht en meestal is na de training het restaurant al dicht :frowning_face:

Ja maar straks vind hij mij toch niet leuk en dan gaat het de hele ijsbaan de ronde dit is al vaker gebeurd bij andere meisjes

Dan ergens anders wat drinken, bij café ofzo en als die niet in de buurt is miss bij jou thuis?

Ja dat is een goed idee

Jaa doe dat :slightly_smiling_face: ! ! gewoon doen hahax

Maar straks willen anderen ook mee wat dan? Of hij vraagt of anderen ook mee mogen en als ik nee zeg dan weet hij gelijk al dat ik hem leuk vindt…

Tjaa uhmm je kan gewoon zeggen dat je liever met hem alleen wil om hem te leren kennen ? ! tjaa hier moet ik zelf ook even over nadenken! hha

ik had precies hetzelfde probleem, maar ik ben naar hem toe gelopen en heb hem gevraagd of hij mij ook leuk vind . dus gewoon gaan vragen succes meid

En vond hij jou leuk?

jaa hij durfde het zelf niet te zeggen dus hij was blij dat ik het vroeg :flushed:

Haha ik denk idd dat hij het niet tegen mij durft te zeggen dus miss moet ik het maar gewoon zeggen ook al vindt ik dit heel moeilijk haha

Je kan het meiss !!!
X

jaa je moet het gewoon doen ! ik heb het ook gevraagd . je kan het successs x