Hoe laat ga jij naar bed ?

Hoezo ‘kan je het niet helpen’? Je hoeft alleen maar te gaan liggen.

In het weekend rond 2 uur, doordeweeks rond half 12

ik lig nooit voor half 1 in mijn bed, doordeweeks of niet.
Als ik de volgende dag moet werken om 7u probeer ik wel rond 11u te gaan slapen maar dat lukt niet vaak.

Ik ben 15 probeer voor 10 uur in bed te liggen. Meestal lukt dat wel maar lig ik dan alsnog heel lang wakker.

Nou ik heb altijd nog iets te doen, en als ik om 10 uur slaap ik niet kan slapen.

^ Dan ben je te laat begonnen, haha. Plannen is het magische woord!

Ja, maar dan rust je lichaam wel!

Ik lig doordeweeks rond tienen in bed en in het weekend verschilt het van half twaalf tot 2 uur. Ik ben 15.

Als ik school heb ga ik vaak rond 9/10 uur naar bed, omdat ik dan ook echt moe ben. Vaak duurt het alleen wel een poosje voordat ik slaap.
In het weekend verschilt het heel erg. Gemiddeld rond 11 uur.

Ik ben 18.

Ben 16 en ga meestal rond 10 uur richting m’n bed en dan slaap ik rond 11 uur/half 12. (:

Doordeweeks tegenwoordig rond 9 uur/half 10. Alleen heeft dit te maken met mijn werk en gezondheid. Normaal sliep ik altijd rond een uur of 11.

In het weekend hangt het er altijd vanaf. Maar ook rond een uurtje of 11/half 12.

En ik ben bijna 20.

Uhm… rond half 10 in bed… en om half 12 slapen? haha, iphone. :grinning:

Doordeweeks tussen 9 en 10.
Ik heb nogal veel slaap nodig haha.
In het weekend verschilt het heel erg.
Ligt er vooral aan wat ik de volgende dag ga doen en of ik er vroeg uit moet.
Ik ben 18 trouwens.

door de weeks lig ik om 8 uur op bed, ja ik heb een depressie, en daar word je heel moe van. maar in weekend is wel later

Doordeweeks rond 10 of 11 uur
en in het weekend verschillend maar meestal wel later

Als ik bij me vriend ben of hij bij mij pas rond 23/00. Als ik alleen ben wel voor 23:00,
en vanavond 22:00 want moet morgen vroeg beginnen met werk.

Ik ben 15 en doordeweeks probeer ik meestal om rond 10 uur naar bed te gaan en dan om 11 uur te gaan slapen. In het weekend ga ik meestal rond 12 uur slapen ofzo, omdat ik 's morgens vaak nog optijd op moet

Rond 11u, en nadat ik gelezen en tv gekeken heb ga ik meestal echt slapen rond middernacht.

afgelopen en komende week om 11 uur in bed en dan half 1 pas echt in slaap vallen… :frowning_face:

IK ben 18 en studeer in Amsterdam echter heb ik nu een vet oud bed waar ik helemaal niet lekker in slaap, pas rond 3uur in de nacht ofzo.

Het studenten leven is hier toch wel anders als thuis op de boerderij in Limburg. Een nieuwe wereld is voor me opengegaan. echter slaap ik bijna niet door deze te gekke stad!

Heb net een nieuw matras besteld: http://www.zoslaapiknu.nl/king-pocketveringsmatras.html?id=1326489&quantity=1

God bless me dat ik nu heerlijk kan gaan slapen, en dat het mij goede nachtrust zal geven voor zover ik die zal hebben. :upside_down_face: als iig mijn rugpijn maar over gaat

Zo laat als ik zelf wil, mwhahaa.
Maar meestal probeer ik doordeweeks rond een uur of twaalf er wel in te liggen, wanneer ik er om zeven uur weer uit moet.
In het weekend meestal rond een uur of twee, hangt ervan af of ik iets te doen heb of niet.