Hoe laat ga jij naar bed ?

Tsja, hoort dit nou bij onzin of lifestyle ? Ik heb toch maar lifestyle gedaan.

Maargoed, hoe laat gaan jullie naar bed (doordeweeks).
Een vraag die al dagenlang ik mijn hoofd spookt, hoe laat de meeste tieners naar bed gaan.
Dus laat even een reactie achter, met leeftijd zou wel handig zijn haha xx

Ik ben 15 en ga doordeweeks rond 10 uur naar bed.
maaaar dan slaap ik meestal pas om 11 uur/half 12… :frowning_face:

Veel te laat. Rond een uur of 3.00. Ben overigens 20 en heb alleen 's-avonds college hier aan de universiteit, dus ik sta ook pas laat op. Ik leef als een vampier.

Te laat. Het liefst ga ik pas na 1 uur 's nachts slapen en sta ik voor 8 uur niet op. Maar doordeweeks zal ik wel moeten, dus dan ga ik zo rond 12 uur slapen.
Edit: Oh en ik ben 17.

Ligt heel erg aan, hoe laat ik moet opstaan. 11 uur is wel mijn vroegst en ik probeer toch wel altijd 8/9 uur te slapen. Ben trouwens 20 haha

Dit.
Lig er meestal rond 2 uur in, (in het weekend ga k uit dus dan rond half 5 in bed)
Alleen is mijn opleiding gewoon overdag. Moet vaak wel ‘pas’ rond 11 uur beginnen.Als ik een dag vrij ben, of het is weekend/vakantie, dan kom ik smiddags om 2 uur pas mijn bed uit.

Te laat.
Ik zit al een tijdje zonder school en slaap vaak pas rond 4 AM. ben 17.

Op schooldagen lig ik rond 12 of 1 uur in bed, en dan moet ik er om 6:20 weer uit. (:
Ik ben 15 trouwens.

Veel te laat! Al moet ik nog zo vroeg opstaan de volgende ochtend, het is altijd ergens middernacht dat ik te bed ga. Vaak is het rond dezelfde tijd, zo rond 00:30/01:00, maarja het is nu ook alweer kwart voor 2.
Ik heb wel een reden voor het laat naar bed gaan. Ik ben het meest productief in de avonden en 's nachts. Dan ga ik pas studeren en dan maak ik ook altijd mijn huiswerk. Wanneer alles af is ga ik slapen. 's Ochtends kan ik dat echt niet. Ik ben trouwens 23.

too late, ik werkte tijdens mijn stage altijd snachts en dan sliep ik pas rond 5 uur/ 6 uur sochtends…
Ik kan nu dus echt niet meer in een normaal ritme komen, ik slaap meestal pas rond 2 uur/ 3uur en dan lig ik sochtends weer veel te lang in bed ( ja ik heb nu 1 maand vakantie )

Oja ik ben 19

Meestal rond 1 of 2 uur 's nachts. Mag wel wat vroeger. :frowning_face:

In de week: tussen 21u00 en 22u00
In het weekend: tussen 23u00 en 01u00

Ik ben 19 jaar. :slightly_smiling_face:

11 uur door de weeks. 00;30 / 1uur in het weekend.
Ben 16.

Ik ben 20 en ga door de weeks rond half 11/ 11 uur naar bed.
en ik het weekend meestal rond half 12

Hetzelfde

wow, wat gaan de meesten hier laat naar bed :astonished:
ik ben 19 en ga rond 22.30 naar bed. Maar ik sta eigenlijk altijd rond 8.00 uur weer op, of ik nou uit kan slapen of niet.

Als ik bij mijn vriend of bij vrienden ben meestal 23.00u. Maar als ik lekker thuis ben ga ik om 09.00u al liggen. HEERLIJK!

Ik ben trouwens bijna 20.

En in het weekend ben ik altijd om 08.00u thuis op zondagochtend haha.

Ik slaap altijd veels te laat maarja kan het niet helpen.
Slaap om 01:00/02:00 uur en wordt doordeweeks altijd wakker om 05:30 omdat ik 1 uur van school woon. =)