Hoe kwam jij erachter dat Sinterklaas niet bestaat?

De titel spreekt voor zich!
Mijne: ik was een keer heel vroeg wakker (rond 6 uur) en toen rende ik naar beneden om te kijken wat ik in mijn schoen had, en toen zag ik mijn moeder de cadeautjes inpakken. :frowning_face:

Toen ik nog best jong was, 5 jaar ongeveer. Had ik al een vermoeden. Toen heb ik aan mijn moeder gevraagd of sinterklaas nep was. Eerst zij mijn moeder natuurlijk niet enzo. Ik zei dat ik haar niet geloofde en toen heeft ze het hele verhaal over sinterklaas verteld (: Ik ben er dus zelf achter gekomen.

mijn broer werd het verteld, omdat hij die leeftijd had bereikt zegmaar, maar toen vertelde hij het aan mij :thinking:

Hoe bedoel je; sinterklaas bestaat niet? :confused:

Bij ons op school was het zo dat alle ouders het in groep 6 moesten vertellen, omdat we dan surprise gingen doen. Dus toen kwamen mijn ouders s’avonds voordat ik ging slapen naar mijn kamer en vertelden dat sinterklaas niet bestond. Dus ik heel stoer: ‘ja dat wist ik al’ en 10 min later rende ik huilend de kamer in dat ze alles voor me verpest hadden :’) Maar daarna vond ik het niet erg, want ik mocht altijd de kado’s in de schoenen doen, en kon ik bij mezelf meer als bij mn zusje doen :stuck_out_tongue:

Het was het eerste jaar dat we in Australie woonde. We vierde daar sinterklaas met alle andere nederlandse kinderen.

Ik besloot dat het onmogelijk was dat sinterklaas in een speedbootje op 1 dag van Nederland naar australie kon. :")

omg wat?

^^ haha @Hersenspinsel: ik heb ff hardop moeten lachen :grinning:

Ik ben erachter gekomen doordat een jongetje uit mijn klas het door de hele klas heen schreeuwde… Toen ik thuis kwam vroeg ik of dat waar was… Toen kwam ik er dus achter. Ik ben nog een tijdje boos geweest op dat jongetje. Hij was zoieso altijd wel heel irritant. :stuck_out_tongue:

Haha zo heb ik het ook in Amerika gevierd, maar ik was er heilig van overtuigd dat sinterklaas speciaal voor ons naar Amerika was gevlogen :stuck_out_tongue: Er was daar trouwens ook een meisje van 13 dat gewoon nog geloofde…

Op de dansschool kwam de Sint op bezoek.
Hij zat op een stoel, zodat wij een dansje voor hem konden doen.
Maar toen krakte de Sint door de stoel en zijn baard en mijter hingen toen helemaal verkeerd :’)

haha.
mijn vriendin had het eens toen we gingen logeren verteld. Ik hield helemaal vol dat hij wel bestond, maar toen ik het toch voor de zekerheid aan mn moeder vroeg, zei ze dat hij niet bestond.

@Suuuuus ahh lullig! ö
@coco_ aahh ga nu naar beneden en ga je broer slaan :stuck_out_tongue_winking_eye:
@CISX n’awwww haha ):
@Scrumptious Woah, smart ass :stuck_out_tongue_winking_eye:

ja, dit is een uppp :relieved:
Ik vroeg het laatst aan m’n moeder want ik wist het niet meer maar zij ook niet. we zullen er nooit achter komen…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nooit in gelooft ;p

Ik kwam binnen tien minuten twee Sinterklazen (?) tegen, eentje met een lange baard en witte handschoenen en eentje met een korte baard en paarse handschoenen. Ik geloofde het sowieso al nog maar half, dus toen vroeg ik het aan mijn moeder, en toen vertelde ze het me. Op zich wel jammer, ik was toen volgens mij net 6 ofzo.

toen ik 4 vrolijk alles weer uitpakt op zolder lag het verstopt ik mooi alles weer uitgepakt

opschool, ik gelofode het nog xD tot me vriendinnen het kwamen vertellen,
toen ik thuis kwam me ouder zaten aan tafel en wouden met me “praten”
hun heel serieus gesprek xD maar ik wis het dus die dag al lang

Een meisje uit m’n klas ging het doodleuk door het lokaal schreeuwen. Dus toen was ik een beetje in de war en ging ik het thuis ook doodleuk door de kamer heen schreeuwen terwijl mijn jonge zusjes er bij waren x]

Toen heeft m’n moeder mij maar even snel in een ander kamertje gezet en het uitgelegd. Ik vond het ook echt heel stom, omdat we het jaar daarvoor een baby born hadden gekregen, waar ik zooo blij mee was, en ik kon maar niet geloven dat mijn ouders die hadden gekocht ipv sinterklaas.

vero123: wat bedoel je? :grinning:

Een jongen had het 's avonds een keer van zn ouders gehoord
Dag drna rende hij schreeuwend over het schoolplein

SINTERKLAAS BESTAAT NIET!SINTERKLAAS BESTAAT NIET! ECHT NIET, ZEGGEN MIJN OUDERS!!!

grr. Vond ik echt gemeen van hem c: