Zoals de naam al zegt xd
Met een scheermesje.
Lady shave of harsen.
eerste scrubben, nat maken, scheerschuim, scheermesje.
[b]Zyn jullie nooit bang dat je je open scheert?
Kan niet zo goed tegen bloed.
Nog tips?
xxx[/b]
Als ik me scheer, snij ik me altijd ergens open. Ben onhandig met die scheermesjes
Doet het iig erg pijn?
Ik snij me eigenlijk nooit hoor! En als het al gebeurt merk ik het meestal pas als ik een druppeltje bloed zie, want het doet bij mij echt geen pijn.
Ik doe het met een scheermesje, en ik heb ALTIJD stoppeltjes
En omdat ik een hele lichte huid heb, en donker haar is dat echt niet fijn…
En als ik dan een kort broekje ofso aan doe voel ik me echt niet zelfverzekerd.
Heeft iemand tips?
Misschien daarna wat ontharingscreme opdoen etc,
Misschien helpt dat?
Succes! <33
.
Van te voren scrubben helpt goed tegen de bultjes, en had ook ergens gelezen dat talkpoeder eropdoen ertegen helpt
Heb toen keer ergens gelezen dat citroen ook moet helpen om haren lichter te maken. Weet niet of het echt werkt hoor.
ik heb een hele droge huid en met een scheerapparaat doet dat heel veel pijn
heeft iemand tips ervoor waardoor minder pijn doet ?
@X_A_X en @Lauloves ;
okee heel erg bedankt, ik ga het morgen allemaal proberen en dan laat ik hier wel een berichtje achter of het heeft gewerkt of niet !
Je moet niet gehaast zijn met scheren… dat is vaak de reden van sneetjes… heb het zelf ook weleens en het lijkt altijd erger dan dat het is doordat met het water het bloed meer lijkt! Maar doet eigenlijk geen pijn!
Ik gebruik Nivea 2 in 1 (shower and shave zoiets heet het) als scheerschuim voor onder de douche! Werkt heerlijk en het is een soort van dikke crème die als een laagje op mijn benen gaat zitten… Zo doet het denk ik ook minder pijn, bij mij werkt het igg goed!
Ik snij me ook nooit, is maar 2 keer gebeurd en dat is echt helemaal in het begin xd.
never ik heb nog nooit een scheermesje gebruikt ik gebruik alleen maar een epilator ( behalve dat gebiedje daar onthaaringscreme) het is wel even wennen het doet eerst wel pijn maar daarna niet meer en je bent er ong. 3 weken vanaf!
@CocoDevilee
ik heb een hele droge huid en met een scheerapparaat doet dat heel veel pijn
heeft iemand tips ervoor waardoor minder pijn doet ?
Misschien ligt het aan je scheerapparaat. Ook kun je voordat je gaat douchen/ voor het scheren (baby)olie opsmeren. Je zou zeggen dat het niet helpt omdat het door het water er weer af gaat, maar dat is niet zo! Ook moet je je goed insmeren met bodylotion, het liefst één keer per dag.