Hoe kun je subtiel zeggen dat iemand

• Je nou eindelijk eens met rust moet laten & niet steeds naast je komt zitten/ alleen gaan zitten en je dan zo aan gaat kijken van; kom naast me zitten anders zit ik alleeeeeen.
  • Haar eigen vrienden moet zoeken.
  • Eens moet stoppen met de hele dag praten over mensen die je totáál niet mag en waar ze graag bij wil horen ofzo.
  • En geen totaal niet interessante kletsverhalen moet vertellen? (a)

Ik zou graag tips hebben van iemand :slightly_smiling_face:

Hey:
ik heb het gevoel dat je altijd wil dat ik naast je kom zitten, maar daar heb ik niet altijd zin in. Ook vind ik het niet zo prettig dat je zoveel over andere mensen praat. En verder vind ik niet alles wat je vertelt even boeiend.

nee niks subtiel dat komt niet over bij dat soort mensen(spreek uit eigen ervaring>.<)

Ik heb haar gezegd dat als ze nog een keer bij me komt zitten en zo dom doet dat ze en probleem had… en toen bleef ze weg want het was echt zo een nerd en ze ging huilen xD Wel zielig hoor maar kom op ik werd geak van der:P

Doe gewoon aardig tegen haar. Waarschijnlijk heeft ze geen vrienden. Als je gemeen tegen haar gaat doen krijg je spijt.

Hmm dat klinkt wel goed…
Ik zal het eens proberen morgen :slightly_smiling_face:

Ja ik wil ook niet gemeen doen tegen haar, maar ik ben bang dat ik als ik niks zeg nog eens ga flippen want ik kan haar echt niet uitstaan :blush:

gewoon duidelijk zeggen, als je het subtiel doet komen ze meestal toch weer terug.

Zoals mij dus XD ik word echt gek van haar… en heb haar nooit wat gezegd echt niks… ze kwam dus gewoon in 1 keer bij me zitten bij mij en mijn klasgenoten en begon een heel verhaal over mijnBF die toevallig een broodje aan het halen was… en toen werd ik dus boos… van daar mijn eerste reactie

Okey. Ja eigenlijk heb ik weleens geprobeerd iets te zeggen maar deed ze het daarna nog steeds.

negeren,! en keihard buitensluiten. Het enigee wat werkt , serieus! in één week ben je er van af.

dat is ontzettend lullig ik vind t persoonlijk sneu als je zoiets doet.
zeg het gewoon zoals die ene in het begin zei en herhaal het een aantal keer
deze bedoel ik:

Hey:
ik heb het gevoel dat je altijd wil dat ik naast je kom zitten, maar daar heb ik niet altijd zin in. Ook vind ik het niet zo prettig dat je zoveel over andere mensen praat. En verder vind ik niet alles wat je vertelt even boeiend.

:stuck_out_tongue:
Maar dan krijg ik weer medelijden en dan ga ik me schuldig voelen dat ik zo lullig deed, want verder heeft ze niemand.

Ik heb zo’n zelfde probleem. Kun je vertellen hoe het afliep?

Is goed, ik note je wel.

Dat is echt de meest foute manier die er is. :crazy_face:
Weet je wel niet hoe erg gekwetst iemand zich daardoor kan voelen?
Ik spreek uit ervaring en dat is nog veel erger dan de waarheid aanhoren.

Maargoed, zoals hierboven al is gezegt, gewoon op een eerlijke, maar aardige manier, zeggen wat je er van vind.

laat haar dit topic lezen.

denk dat het dan wel duidelijk is…

Het werkt wel dus.

ohgod ik heb hetzelfde probleem en ik word er gék van.
eerst hadden we haar gedumpt, maar nu is ze weer terug.
ik word gek gek gek gek gek

Och dat had ik ook vorig jaar, gelukkig zit ik niet meer bij der in de klas en laat ze me met rust :open_mouth:

ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe je dat subtiel brengt, ik had t eerst ook maar dan met meerdere mensen en die negeerde ik gewoon [a] of zei dat ik met iets heel belangrijks bezig was.