Hoe kun je goed staan op een foto

hi,
Nou ik zou jullie willen vragen of jullie tips hebben om goed op een foto te staan,
en ik trek vaak foto’s enz… maar is verwijder de helft omdat ik er nooit goed op sta
nu het klinkt mischien een beetje raar maar , Tips?
ik wil wel geen domme opmerkingen en dat schrijf ik bij al mijn topics
ik wil gewoon tips
nou ja hopelijk kan er iemand mij helpen !:smiley:

Xx

Maak geen foto’s van jezelf, laat iemand anders een foto van jou maken! Bij mij helpt dat;p.

Goeie vraag, ik sta er ook altijd lelijk op.
Kan sowieso niet lachend op een foto (iig niet dat je me tanden kan zien), want dan heb ik een lelijke lach :’)

dubbel.

hahaha :grinning:
Slim

ik laast ergens dat je goede kant de kant is waar je scheiding zit.

ik heb het gevonden waar ik dat had gelezen: http://www.misslipgloss.nl/word-fotogeniek/

hahhaha probeer toch maar te lachen wand dat kan alles ook mooier maken
maar als ik lach komt het voor als een fakelach en dat wil ik niet :grinning:

hahah

xx

http://i56.tinypic.com/2lsdzqg.jpg

Mijn scheiding zit in het midden.

De mijne gaat alle kanten op… Oké dat klinkt alsof hij wegrent ofzo…

goed topic!
up

Maar de mijne is zoo raaaaaar D:

De mijne gaat alle kanten op.. Oké dat klinkt alsof hij wegrent ofzo..

hahaha :grinning:

probeer gwn jezelf te zijn op een foto en als je egt een mooie foto wil zou ik juist een klein beetje wegkijken en je houding maakt eigelijk niet veel uit ik sta vaak ook alle kanten op :stuck_out_tongue: ik maak trouwens liever de foto’s alleen gwn timer instellen en dan bewerk ik ze leuk op picnik

xhoop dat je hier iets aan had :stuck_out_tongue:

Ik heb een rechte scheiding dan is dat lastig haha!

Tips om goed op de foto te staan
Mon 03.05.10
We hadden het al een keer eerder op de site staan maar nu hebben we weer een nieuwe lading met tips. Vind je dat je niet altijd leuk op de foto staat en wil je daar aan werken? Lees dan gauw verder!

1. Mensen die zeggen dat een camera dikker maakt, hebben deze truc nog niet uitgeprobeerd: draai je bovenlichaam, houd een schouder richting de camera en de ander ervan weg. Het laat je namelijk veel slanker lijken. Komt dat even goed van pas!

2. Slimme tip: een kersenrode lipgloss is perfect voor op de foto. Deze kleur is niet te opvallend en ook niet te onopvallend. Als je een bijna huidskleur lipgloss of juist een te opvallende lipgloss gebruikt, kan je op de foto door de flits eruit zien als een lijk en dat moeten we dus vooral niet hebben.

3. Op een feestje: probeer foto’s vroeg te maken, wanneer je nog weinig of geen drank op hebt. Zo voorkom je dat je stom of vreemd op de foto staat. Aan het begin van de avond heb je nog controle over jezelf en later op de avond wellicht wat minder…

4. Beweging in het haar is ook zeker belangrijk. Als je je haar te erg gestijld hebt zie je dat zeker terug op de camera. Beweging in het haar komt mooier over en vaak ook sexier. En dat is wat wij dames allemaal graag willen! Dus haal die handen even door je lokken…

5. Het klinkt misschien heel stom, maar wanneer de foto bijna genomen wordt, moet je je hoofd een klein beetje naar voren duwen. Echt maar een klein beetje, zo voorkom je namelijk een dubbele kin en laat het je gezicht dunner lijken. Die ga ik zeker onthouden!

6. Zoek uit welke kant en hoek je het mooist vindt van jezelf om te laten fotograferen. Oefen hiermee zodat je op een gegeven moment weet hoe je jezelf op de foto eruit wilt laten zien. Dan is het een stuk gemakkelijker om even snel op de foto te gaan. And pose!

7. Natuurlijk ben je op je mooist wanneer je spontaan glimlacht. Dus misschien is het mogelijk dat er foto’s onverwachts van je genomen wordt, wanneer je super veel lol hebt. Persoonlijk vind ik dat altijd het mooist…

http://www.girlscene.nl/b…_goed_op_de_foto_te_staan

Ik maak sowieso altijd foto’s bij het raam, voor een mooie licht inval.
Ik vind mezelf best fotogeniek, ja beetje ego heb ik wel. Ik ben niet heel knap.
Maar je kunt knap en niet-fotogeniek zijn maar je kunt ook niet knap en fotogeniek zijn. Dat laatste ben ik dus. Check me hyves maar eens (:

tjsa, dat is wel bij iedereen verschillend. Als ik lach ben ik echt niet knap en dus niet echt fotogeniek:P maar ja op een foto lach je meestal; als iemand een foto van jou maakt dan
dusja; ik kan je niet helpen :’)

paperbag :’’)