Hoe krullen als deze krijgen?

ik heb 2 verschillende krultangen(van verschillende grote natuurlijk) en ik heb het ook al met vlechtjes geprobeerd, maar ik heb echt geen idee hoe ik krullen/kapsel kan krijgen zoals het meisje op de foto.
Ik heb ook al tutorials op youtube geprobeerd maar echt geen een heeft het eindresultaat of ook maar iets dat in de buurt komt van het haar op de foto’s.
Mijn moeder zij dat ik een permanent kon proberen maar ik wil niet van die enge kleine poedel krulletjes die mij toch niet zullen staan :S
Heeft iemand enig idee hoe ik deze look kan krijgen? :slightly_smiling_face:

http://imageshack.us/photo/my-images/43/reesep.jpg/

http://imageshack.us/phot…lmuritemp23bc408ecm7.jpg/

Krulspelden heb ik al gedaan
werkt niet hoor…

krulspelden

Een grote krultang en dan zegmaar en je haar er niet over elkaar heen draaien maar verdeelt over je heel je krultang van boven naar beneden ? Lijkt me wel dat het dan ongeveer zo moet worden.

Je haar krullen met een grove krultang en dan er meteen haarlak in doen en ze een beetje uit elkaar trekken en het iets warriger maken.

Papillotten? krijg je zo’n soort look! te koop bij de etos en andere drogisterijen!

Ik krijg dit alleen voor elkaar met een krultang! Kleine plukken per keer pakken en de lok om de krultang heen draaien en zelf vasthouden, dus niet in die tang ‘open’ doen. (oke klinkt vaag)
Je zet de krultang heet, houdt de tang op zijn kop en draait een pluk eromheen richting je gezicht, zegmaar van achter naar voor.
Haha wat kan ik toch slecht uitleggen.

met vlechten in slapen of knot & dan krullen
xoxo

aaah dat wil ik ook!

Met een stijltang, hier op girlscene staat een to do filmpje.

Gewoon met een hele dikke krultang krullen.

krulspelden? nee joh, dat lukt nooit! behalve als je haar héél makkelijk is om mee te werken en makkelijk ‘toegeeft’ of hoe zeg je dat.
ik denk dat je het meest resultaat krijgt met een krultang.

curling wand

http://cliplesscurlingiron.org/wp-content/uploads/2011/08/cheap-clipless-curling-iron.jpg

zo’n krultang?

bedankt voor de tips allemaal!
ik ga zo wat dingen die hier geschreven zijn uitproberen.
en ik hoop dat het gaat lukken :slightly_smiling_face:

wil je het resultaat ook plaatsen?

[b]Heel simpel, je pakt zon dikkere krultang, 1 inch ofzo, 1,5 inch,
je pakt een plukje haar, draait de krultang naar je gezicht toe, dit hou je ongeveer 20 seconden vast, spray er een beeeeetje haarspray, niet te veel, anders wordt je haar zwaarder en zakt de krul sneller uit.
Dan draai je de krul niet uit, maar je doet het klepje een heel klein beetje open, en trekt de tang naar beneden, verticaal. snap je wat ik bedoel?
Dan laat je dat hangen, weer een beetje haarspray, en dat met je hele haar.

Oja, altijd voordat je begint serum in je haar doen, dat is heel goed voor je haar :slightly_smiling_face:

Succes, en post een foto als je dat wilt, leuk![/b]

zo’n speciaal ding voor pijpenkrullen. ik heb zo’n ding voor mijn krultang.

Ik heb ook zo’n speciaal ding… Waarschijnlijk lukt het daarmee wel.