hoe krijgen we hem weer normaal?

Hai,

op mijn stage heb ik een jongen ontmoet. Hele gezellige jongen, werd gewoon een leuke vriend van me. Kon er altijd verschrikkelijk mee lachen, en sprak hem ook veel.

Op gegeven moment werd hij heel erg arrogant en asociaal, uit het niks. Hij negeerde mij, en trok opeens veel meer op met een andere vriend, en negeerde de rest van de groep ook. Hij kon alleen maar over ons zeuren, dat we ons werk niet goed deden, etc. Het was echt heel irritant, en we zagen er allemaal tegen stage dagen op, omdat hij dan zo ging zitten zeuren.

Nu is vrijdag ons festival (wat wij dus vanaf oktober aan het organiseren zijn geweest), en ik zou het onwijs leuk vinden als hij die dag gewoon weer zijn gezellige oude zelf is en het leuk is om hem bij de groep te hebben. Zo hebben we dan toch een onwijs leuke afsluiter van onze stage.

Nu vraag ik me af hoe ik dit het beste kan aanpakken (van de hele groep zijn er maar twee mensen die écht goed met hem konden opschieten, en daar ben ik er dus een van).

• De dag zelf (we zijn al vanaf 's ochtends vroeg daar aanwezig) gewoon gezellig tegen hem doen, beetje geinen en hopen dat het aanslaat.
  • Van te voren al een mailtje/smsje sturen dat ik best wel baal over hoe hij zich nu gedraagt, en ik zou willen dat we gewoon een gezellige afsluiter konden hebben.
  • Iets anders slims, iemand?

Dus, dat. Heeft iemand wijze raad? Of denken jullie dat we hem maar gewoon moeten laten gaan?

ik zou er eerst over praten met hem… En als hij je dan blijft negeren, dan is hij het niet waard:D

Ik denk dat er wat gebeurd is. Het kan toch niet dat je van de ene dag op de andere opeens zo anders doet? Of is het meer geleidelijk aan gebeurd?
Misschien moet je eerst eens praten met hem, over of er wat scheelt. Misschien heeft iemand wat verkeerd gezegd of zo, of heeft hij een ander probleem (thuis of zo).
Ik denk niet dat je hem zomaar uit het niets ‘weer normaal’ zal krijgen. Maar ik zou face-to-face met hem praten, dat werkt zooo veel beter dan via mail/sms. Veel succes!

Nou, ik weet vrijwel zeker dat er niks gebeurt is. Bij ons op stage raakte gewoon een grote groep ongemotiveerd (toen ze er achter kwamen dat festival organisatie niks voor hun was), en dat kon hij niet hebben. Toen is hij zich zo gaan gedragen.

Het punt is alleen dat ik hem donderdag pas zie, waarschijnlijk. Ik denk dat ik het hem gewoon kan vragen, ik bedoel; ik heb liefdes problemen van hem aangehoord, dan vind ik wel dat ik kan vragen waarom hij zich zo gedraagt. :’)

ik vind het gewoon zo jammer. ):

Ik zou hem eerder bellen/ persoonlijk aanspreken dan mailen.

géén mail!!
dat kan heel verkeerd overkomen, gemeen bijvoorbeeld. Ik heb zelf ook een keer een mail gehad van “vriendinnen” en ik had het helemaal verkeerd begrepen en dus kei pissig en verdrietig geworden wat later nergens voor nodig bleek te zijn.
Ik zou bellen of even naar hem toe gaan.

yeh, mailtjes kunnen inderdaad vaak heel verkeerd uit pakken.
ik ga hem donderdag gewoon aanspreken, ga wel even koffie met hem halen of iets. (: thanks guys. (: