Hoe krijgen jullie het 'beneden' mooi glad geschoren zónder rode bultjes

Ik vind het altijd prettig om het ‘down under’ mooi glad geschoren te hebben. Ik scheer dan ook altijd alles weg. Maar aan de zijkanten bij mijn lies krijg ik altijd van die rode bultjes en dat ziet er niet uit als je een bikinibroekje aan hebt.

Hebben jullie tips om dit te voorkomen?
Je ziet altijd dat ik dan geschoren heb, zelfs na een paar dagen blijf je het zien.

Heb ik dus ook…

Hoelang scheer je al? En hou je het vaak bij? Als ik het een tijd niet gedaan hebt, krijg ik builtjes. Maar als ik het 1x in de 2 dagen (ongeveer) doe niet.

Maar als je dan achter elkaar door scheert snij je dan niet die bultjes open? Hahaha omdat het bij mij wel even duurt voordat dat weg is.

Ik heb het soms wel, soms niet…

Ja ik houd het wel bij namelijk. Scheer het daar toch wel vaak na 2 of 3 dagen opnieuw. Wel onder de douche en met een dikke laag scheerschuim.

Normaal gezien heb ik dus geen bultjes. Alleen als ik het een tijdje niet heb bijgehouden.

Niet tegen de richting in scheren

In dit topic staan ook een hoop vragen en tips over dit:
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-scheertopic.-voor-al-je-vragen-en-tips-lichaamshaar-261334.0.html

Misschien dat je daar iets kunt vinden :slightly_smiling_face:
Succes!

Dus gewoon door gaan met scheren ook al zitten er bultjes?

Ik denk het? Je moet het wel bijhouden natuurlijk. Of moet je daar eerst ook scrubben ofzo. En niet tegen de richting in scheren wist ik inderdaad.

Jup dus sws de hele tijd bijhouden en die bultjes maar negeren haha. En scrubben inderdaad! Maar met de richting mee scheren doe ik niet want die stoppels irriteren me dan dood.

Ik heb er ook last van, heel vervelend. Ik wil het misschien voor de zomer laten waxen maar dat weet ik nog niet helemaal zeker want zo’n hoge pijngrens heb ik niet ghehe.

Maar ik had wel op youtube dit gevonden, eigenlijk is het voor na het waxen maar het zal vast ook wel helpen bij scheren, het heet een vajacial. Een soort verzorging voor je vagina na het ontharen. Ohja ze doet het gewoon voor met een perzik hoor, dus geen schokkende beelden.

Bij mij viel het reuze mee, ik weet niet maar op de een of andere manier was ik heel ontspannen, en het was ook binnen 10 minuten klaar…

Slotje!