hoe krijg/vraag je nu verkering?

Haaii
wij zitten met een probleem, ik vind namelijk een jongen leuk en hij mij, mijn vriendin vind ook een jongen leuk en hij haar. Maar wij zitten nu met het probleem; hoe krijg je als je 14 bent nou eigenlijk verkering? Ik bedoel, ik ga het nu niet meer vragen of so dat is meer voor basiskoters. Wij zitten hier eigenlijk heel erg mee want we vinden onze boys steeds leuker worden hihi
en dan heb ik nog het probleem dat hij een halfuur van me vandaan woont en ik heb hem pas 1x gezien op een smack feest
We need your help!

Vraag gewoon ? anders gebeurd het niet denk ik

Zeg… Zou je een relatie met me willen?
Of is dat lame?

Ik weet t eigenlijk ook niet, heb ook half met een jongen maar niet officieel zeg maar XD

Dat vraag je niet…
Dat komt vanzelf,bv; je praat met elkaar(via msn,Rl,…) en dan beslissen jullie om eens aftespreken,kortom een date.Je leert elkaar kenne,en als hij je echt ziet zitten & hij vind je leuk dan kust ie je wel,en dan ben je (normaal gezien,er kunne ook uitzonderinge zijn…) een koppel
TADAM!

met de trein naar hem toe,
of spreek 2x in de week af ofzo?

& verder.
je vraagt het niet echt, tenminste, dat doen ze hier niet.
als je elkaar echt leuk vind,
tja kweetniet ahaha;

wat is er nou kinderachtig aan verkering vragen.
vraag gewoon wil je mijn vriendje zijn
thats it
heb ik ook gedaan en het werkte… wnt heb nu al 2 jaar met hem

idd ik vind het ook een beetje raar om echt zo te vragen: Wil je verkering
haha, maar ik ben zeg maar op dat feest ook al met hem gegaan enso en op msn heeft hij ook al gezegd dat hij me leuk vind en ik ook tegen hem. Maar ik ga hem geloof ik binnekort weer eens zien, ik kijk wel wat er gebeurd.

Wat leuk =D
Suc6 meid :wink:

vet schattig vragen van : wil jij mijn vriendje zijn?
dat is vet lief^^

Gahahaha ik zoen met jongens die ik leuk vind maar een relatie hebben we niet x]

Je kunt ook zoiets vragen:

• hoe zit het nou eigenlijk tussen ons?
  • Hebben we eigenlijk iets samen?
  • Wat zou jij ervan vinden als we een stel waren?

zoiets?

Je haalt me de woorden uit de mond! :grinning_face_with_smiling_eyes:

zou je iets met me willen hebben ?

om mij heen vragen steeds meer jongens aan een meisje; wil jij mijn meisje zijn.

dus misschien kan jij vragen; wil jij m’n ventje zijn?

Die tweede is goed !
Haha die; Wil jij mijn ventje zijn
is ech melig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Inderdaad bij ons hoor je dat ook steeds meer. Of ze vragen: Mag ik je vriendje/vriendinnetje zijn?

Ja dat vroeg ik hem ook xD

Bij mij vroeg een vriendin die ons samen zag iets van ‘Hebben jullie nu iets?’… En hij zo ‘Ja tuurlijk, al een poosje toch!’. Ik zat daar ‘eehm… blijkbaar:P’

ja idd :slightly_smiling_face:
ik zou het trouwens wel vragen, want als er een van uitgaat dat je een relatie hebt, en de andere niet dan kun je nog es vreemde situaties krijgen. En de meesten willen ook zo’n dag hebben, zodat ze kunnen zeggen sinds wanneer ze precies samen zijn en hun ‘jubileum’ kunnen vieren

Ik vind het altijd uberlief als een jongen vraagt: Wil je de mijne zijn?
of; wil je mijn meisje zijn?
dan zou ik sowieso smelten (A)

maaaar, wat ik zou doen als ik jou was, gewoon een keer afspreken
en dan gewoon gezellig maken, bioscoopje ofzo.
en meestal zoen je dan wel.
en dan nog een paar keer waarschijnlijk.
en dan voila
nouja zo gaat dat in deze tijden (A)