Hoe krijg je zo`n kapsel?!!

K ben echt gek op krullen! Maar heb ze niet :frowning_face:
wie weet hoe k zulke krullen krijg? K hoop dat jullie me kunnen helpen met tips enzo je weet… Nja alvast bedankt
kusjes!

http://www.celebrific.com/wp-content/uploads/2008/04/vanessa_hudgens400.jpg

mooi kapsel maar weet het niet

Met een krultang en de krullen er dan een beetje uitkammen dan heb je gewoon een ergere versie van slag zegma:)

Na het douchen je haar in een los maar heel frommelig knotje doen, volume mouse erin en dan föhnen of heel lang wachten

Oi, dat is natuurlijk
No Idea…

Krultang, of anders met de steiltang krullen zetten.
of krulspelden.

En anders een permanentje laten zetten bij de kapper.

slapen met een vlecht in je haar wil ook weleens helpen…

check youtube-filmpjes onder de naam wavy hair. daar vind je wel wat.

hallo dames,
dit is het algemene http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/103619
hoe krijg je dit kapsel !:slight_smile:

pappillotten,
knot,
rollers,

Ik heb dat vanmezelf, maarja, ik vind nou nog niet zo mooi bij mij zelf, ik denk wel als het langer is.

scheer vanessa kaal,
maak een pruik van haar haar
et voilà!

Ik heb zulke krullen van mezelf
Maar dan wel nog wat kruliger
Na mijn dagelijkse douche doe ik gewoon wat mousse in mijn haar die hard word en dan blijven ze zo
Maar ik heb halflang haar en dan is het wat anders dus nu ben ik aan het wachten tot mijn haar langer wordt en dan komen die krullen van mij mooier uit
Maar die vanessa heeft geen echt haar zij heeft beneden heel wat exstansions kijk gewoon naar de 2de HSM daar heeft ze kort haar en nu is hij zo in een keer gegroeid echt niet mogelijk kdenk dat die exstansions heeft laten zetten die al gekruld zijn en vanboven maakt ze nog een paar krullen en dan lijkt het alsof het helemaal van haar eigen is
No Way

[b]Krullenmouse indoen na het douchen (in nat haar zou ik doen), en dan met een stijltang (kijk maar in mijn shoplog voor welke) die speciaal bedoelt is voor óók krullen… en dan krijg je echt precies die krullen!

successsssssss xoxo[/b]

of je maakt vlechtjes in je natte haar, dat kan ook (:

Als ik vlechtje in mijn natte haren doe krijg ik eerder kroes haar dan die krullen xD

Een knotje kan wel is werken,
Of gwn pappiloten.

zulke golven heb ik ook :slightly_smiling_face:

maar misschien met vlechten in slapen?

Krultang
Als je met vlechten slaapt heb je minder krul in het begin

Slapen met een knotje bovenop je hoofd of wat ik altijd doe (ik heb heleeeeeeee lichte slag) je haar nat maken NIET kammen en droogschudden en deppen met je handdoek, dan mousse of wax erin, beetje maar, en dan weer droogdeppen, daarna losjes föhnen, het liefste met een diffuser maar hoeft helemaal niet persé. ;]

Kijk op www.beautygloss.nl mischien kan je daar iets vinden.