Hoe krijg je verf van je hoofd af?

:stuck_out_tongue: ik had dus gister me haar geverfd, en er zitten nog allemaal verfvlekken op me hoofd, bij me voorhoofd en daar bij me oor. naja zeg maar bij die hele rand van me hoofd dat langs me haar is, heb het er gister al proberen af te halen met tonic en van dat olie en nog wat maar hoe hard ik ook boen het wil er gewoon niet af. en ik moet zo naar school en ik ga dus echt niet met die verfvlekken op me kop naar school hahah, weet iemand met welk spul je het er makkelijk af krijgt?

Scrubben misschien?
Het slijt in ieder geval vanzelf, ik heb het ook altijd, je moet je hoofd van te voren in smeren met een vettige creme zoals vaseline. Maar ik heb gelukkig een pony.

Er zijn trouwens al heel veel topics hierover, misschien kan je volgende keer de zoekfuncite eerst gebruiken…

ja dat krijg je er dus bijna niet af xD
en 'dag later al helemaal moeilijk xD
als je voortaan je voorhoofd insmeert met vaselline of iets anders vettigs
komt de verf daarop en kan je 't daarna heel makkelijk weghalen

Inderdaad, vaseline oid gebruiken.
Ik heb het ook wel eens gehad en heb net zo lang gewreven met douchegel tot het weg was. Het wordt wel een beetje rood, maar dat verdwijnt ook zo weer.

Met as.
Heb je iemand in de buurt die rookt?
Dan met het as van de sigaret krijg je het er zo af. De moeder van mijn vriend doet dat ook altijd. Even wrijven en alles is eraf. Daarna wel even wassen, maar bij haar werkt het echt.

Probeer met shampoo?

Heb je geen foundation of concealer ofzo?

voor dat je gaat verven, vaseline langs je haarlijn smeren…
dan wrijf je het met een watje zo af…

voor dat je gaat verven, vaseline langs je haarlijn smeren…
dan wrijf je het met een watje zo af…

mhh misschien dat het te laat is maar een watje+shampoo en dan boenen als een malle.

Had gehoord dat dat met as er goed afging. Anders misschien anti-roos shampoo proberen. Daar was ik mijn handen altijd een paar keer mee als ik er kleurstof op mijn handen heb gekregen.

Vind de vaseline tip trouwens wel erg handig. Ik verf m’n haar ongeveer 1x per 2 maanden en heb ook altijd vlekken (al heb ik een pony dus het valt niet op :'3)

Ik vind de titel leuk : D
Maar ik verg m’n haar zelf niet.

Beetje nagellakverwijderaar gebruiken :wink:. (Met aceton)

Om het de volgende keer te voorkomen idd een beetje vaseline gebruiken.

Terpetine.

nagellakremover en make-up remover!

(sigaretten)as.

Crème op je gezicht doen voor je gaat verven dan kan je het zo eraf vegen met wc papier.

Ze verkopen bij de drogisterij speciale doekjes voor verfvlekken op je huid na het kleuren, en anders al het bovestaande

Ja, sigarettenas! Dat vertelde m’n kapster ook laatst.