Hoe krijg je stralend haar?

Ja, mijn haar is beetje pluizig en ik gebruik daar dan anti-pluis shampoo voor. Maar heeft iemand nog meer tips?

Glans shampoo van andrélon werkt bij mij wel goed. Conditioner zou ik dan sowieso gebruiken elke keer, en misschien eens in de zoveel tijd (eens per week ofzo?) een haarmasker?

Nou echt stralend haar zoals in commercials zul je nooit echt krijgen, daar zit een heel team achter en het is maar een moment opname natuurlijk. (; VOor de rest helpt bij mij Mythic Oil van L’oreal. Deze is verkrijgbaar bij de kapper en je doet er wel een paar maanden mee. :slightly_smiling_face:

Je haar niet wassen met warm water en je haar uitspoelen/naspoelen met (niet te) koud water.

Serum.

Idd, dat ene met koud water, ik had daar ooit iets over gehoord en volgens mij werkt het ook :stuck_out_tongue:

biosilk cleanse volumizing shampoo + biosilk serum

^ bioslik serum zijn heel veel positieve reacties over!

Regelmatig naar de kapper gaan.

Meestal heb je het of heb je het niet…

Ik heb ook pluizig haar, en wat bij mij helpt om het én niet te veel te laten pluizen, én te laten stralen is shampoo van de Rituals. Het is die met het groene balkje, er staat “Rice & nogiets” op.

Heb gehoord dat karnemelk goed helpt ;p bij de action heb je die supergrote shampoo flessen met karnemelk shampoo ;p

Ik was mijn haar nu met John Frieda Shampoo. Die is heeél erg fijn.
En inderdaad je haar uitspoelen met koud water.

Kokos haar masker (zelf maken, niet uit een pakje) Het werkt écht! Ik heb het van Beautygloss, je haar word er ook nog eens dikker van enzo.
Voor als je wilt heb je hier de link, want je moet uitkijken met welke koko’s je dat doet (100% kokos vet heb je nodig, en niet één of andere stylings zooi! :stuck_out_tongue:)
http://www.beautygloss.nl…ade-kokosolie-haarmasker/
Nee, GEEN reclame!
En de Rituals shampoo voor pluizig haar is ook heel goed!