Hoe krijg je mooie knieen?!

Weet iemand hoe je kan afvallen bij je knieen? Ik heb boven me knieen van die soort vetrolletjes zitten en heb geen idee hoe ik ze weg moet krijgen… Heeft iemand hier ook last van?

Je moet 48 uur op je knieën blijven zitten. Dan druk je het vet naar binnen en gaat het weg

xoxo

Heb ik ook eens ergens gelezen ja, je moet om het uur wel een keer je benen los schudden, maar stipt op het uur anders werkt het niet, dat is goed voor de verbranding

Oh en in die 2 uur moet je wel de hele tijd keihard yolo roepen.

Ik heb horen zeggen dat swag roepen ook werkt? Weet niet of het klopt hoor

Dit is serieus bedoelt. Bedankt voor jullie hulpvolle reacties.

Swag roepen is toch als je van je ooglidvet afwil?

Sorry heel flauw, nee maar volgens mij kan dat niet? Ja weg laten snijden maar volgens mij zitten knieën zo in elkaar tenzij je van die dunne tandenstokerbeentje hebt…

Ik denk dat je niks anders kan doen dan je bovenbenen trainen. Maar dan wordt dat bobbeltje niet minder alleen wordt je hele bovenbeen dan gespierder

afvallen

Denk je nou dat je daar iets aan kunt doen? Je kan niet alleen afvallen bij je knieën of iets dergelijks.

Afvallen haalt het vet bij je knieën heus niet weg hoor?
Zonder dat vet er omheen zouden je knieën erg gevoelig zijn.

En knieën zijn überhaupt lelijk, niemand heeft mooie knieën.

Dat is toch normaal?

Knieën zijn zoals oksels, hoe kunnen ze in godsnaam mooi zijn?

Waar mensen zich toch al niet druk om kunnen maken :’)

ik vind knieën nooit mooi eigenlijk.

Jawel, ik had dit eerst ook en toen ben ik een paar jaar geleden afgevallen doordat ik op voetbal ging en was het weg.

Je kunt niet plaatselijk afvallen nee, MAAR als je afvalt dan zal je uiteindelijk ook bij je knieen vet verliezen :wink: