Hoe krijg je likdoorn weg?!

Hee, ik heb een likdoorn onder m’n voet! Ik heb likdoorn pleisters, na 3 dagen haal ik ze er af en dan is de likdoorn wit zeg maar (het vel). Dat haal ik weg en ik doe weer een pleister. Alleen de likdoorn blijft maar terug komen! Wat moet ik doen, de zomer komt er aan!

S.O.S.

heeii,

wat vervelend!
Als ik jou was zou ik even naar de dokter gaan. Die heeft altijd wel de juiste zalfjes en tips en trucs. Doe er tot die tijd niks mee, dat kan het misschien alleen maar erger maken.

succes ermee :slightly_smiling_face:
xoxo

Even naar de huisarts gaan. Die heeft vast wel een oplossing en dan ben je er zo vanaf!

Mijn moeder had hier ook last van. Toen we een aantal jaar geleden in Turkije op vakantie waren en ze een pedicure in een Hammam liet doen, had dat meisje zo goed die pedicure gegeven en heeft ze er een hele tijd geen last meer van gehad. Voor likdoorns geldt wel dat ze vaak weer terugkomen.
Je zult dus voor het beste resultaat een pedicurebehandeling moeten nemen en dan het liefst één keer in de zoveel tijd… Je kan meestal als je een pedicure afspraak maakt, ook erbij vermelden dat je last hebt van een likdoorn.

Als ik jou was zou ik even naar de pedicure gaan hiermee. Die kan dat professioneel weg halen!

Niet naar de huisarts, naar de pedicure gaan.

door een pleister
of door zelf weg te snijden

Dan kan je beter naar een huisarts gaan