Hoe krijg je je tenen in hakken???

Ja bij mij zijn ze altijd helemaal opgefrommeld en krijg ik ze niet recht hahaha… En ik zag hier nog geen forum over dusss

Koop en grotere maat

Dit heb ik ook echt heel vaak, weet zelf ook niet waar het aan ligt, behalve misschien de verkeerde maat.

Ja maar als ik een grotere maat koop dan zitten ze los aan de achterkant… Ze passen wel gewoon met sokken aan alleen dat ziet er zo debiel uit

Ze zitten altijd wel wat los aan de achterkant,een grotere maat kopen lijkt me de enige optie !

Verkeerde maat, verkeerd model.
En als je last heb van hakken die los zitten aan de achterkant zou ik kijken voor hakken met een bandje achter.

Als het dichte pumps zijn, kun je van die kousenvoetjes gebruiken.

Ja dat probleem ook altijd. Ik geef altijd mijn lange tenen de schuld ervan, haha. Soms werkt het om tenen te bewegen zodat ze recht komen te staan.

Komt doordat je voeten blijkbaar te breed zijn, zoek een model die goed voor jou breedte is, ik heb vandaag een model bij Van Haren gevonden, die bij mijn voet past, normaal zijn ze ook niet goed voor mij.

Proppen :cold_sweat:

Koop van die dingen die je voor in je schoen kan zetten waardoor het een beetje uitrekt, of zoek voor een grotere maat. :sob::muscle:

Je hebt ook van die huidskleur sokjes die ver onder je enkel zitten, bij mij zelfs onder de schoen als ik hakken draag. Het is van nylon stof. :slightly_smiling_face:

Ik doe soms een plastic botherhammen zakje om mijn voet en dan gaat mijn voet er perfect in en dan scheur ik het zakje kapot en dan zit mijn blote voet netjes in mijn hak. Beetje vreemd maar werkt altijd hahaha :flushed:

Geen hakken kopen? :dry:

Mmm ja deze mag wel dicht.