Hoe krijg je het perfecte 'cracked' nagellak effect?

Het lukt mij nooooooooooooit

er cracked nagellak op smeren :slightly_smiling_face:

http://www.girlscene.nl/b…10/oktober/crack_nagellak

Essence heeft goed werkende crack nagellak, ik zou die zeker eens proberen. Je moet er ook maar een laagje van doen.

Grondlaag goed laten drogen (mijn grond crackle lak moet ± 4 min drogen) en dan in een keer een goede crackle laag aanbrengen voor een mooi resultaat.
That’s it !

Ik heb crackle nagellak bij de Douglas gehaald werkt erg goed, gewoon eerst normale nagellak erop en dan een crackle laagje er over heen bij mij crackt hij in een paar seconde en hij droogt ook heel snel :slightly_smiling_face:

Die van nail paint by Barry M is goed

Ik heb die van Essence, werkt prima!

Ik zie nu echt iemand voor me die met gewone nagellak een crack effect probeert te maken. :’)

^haha bij mijn kruidvat hier hebben ze die nagellak niet -.-

mijne ook niet! :frowning_face: en die van O.P.I. vind ik toch echt te duur, die hebben ze wel hier in de buurt :’)

Die van Barry M droogt echt héél snel, tenminste dat heb ik. Dus je moet het echt in 1 keer perfect opbrengen. En als ik mijn grondkleur niet goed heb laten drogen wordt het echt heel lelijk (’: je moet gewoon een beetje oefenen

Ik heb eentje van P2 en ik pak het borsteltje eruit, smeer het een klein beetje aan het randje af en ga met het meeste over mijn nagels, gewoon dikke lagen maken. Niet over een andere laag heen, gewoon een laag en dan de baan ernaast doen enzo verder. Zo krijg je een mooi groot crackle effect. :slightly_smiling_face:

De ‘basiskleur’ goed laten drogen, tot het ook echt uitgehard is. Daarna gewoon de Cracked nagelak op smeren hoe je normaal nagellak op doet. Nouja, zo doe ik het =D

Je doet een basiskleur, die laat je heel goed drogen! En daarna crack nagellak eroverheen, en het hangt van de dikte af je lag af. Doe je een dikke laag crack dan krijg je ‘grove’ breuken zeg maar, en een dunne laag zijn allemaal kleine breukjes, maar het is maar net wat je mooi vindt!

• Doorzichtige nagellak :")
  • Gewone nagellak.
  • Crack nagellak.
  • En dan weer doorzichtige.

Edit: ik ben vergeten hoe het heet. i’m sorry.

Ik heb trouwens eigenmerk van de DA 3,- !
werkt prima.

ik heb ook die van DA, werkt inderdaad goed en was maar 3 euro!

Bedoel je basecoat en topcoat? :stuck_out_tongue: