Hoe krijg je grotere borsten?

Denk dat dat een grapje was.

Je kan ook push-up bh’s dragen :slightly_smiling_face: ? Doen heel veel meiden. Kan net een beetje verschil maken.

Ja er was een actie bij bol.com, 2 voor de prijs van een.

Nee maar, hoe zwaar en lang ben je? Want dan is aankomen inderdaad een optie.

Mee eens klopt ook

Borsten kunnen ook groeien als je kinderen krijgt… :slightly_smiling_face:

Ben ik nou echt de enige die zich afvraagt wat TS ‘klein’ noemt? Je hoort zo vaak meisjes: ‘Ik heb een C-cup. Ik heb kleine borsten.’ XD

Ik heb een C, maar als ik er naar kijk denk ik altijd dat ik hooguit een B heb. Ze zijn niet zo stevig en daarom lijken ze zonder goede BH kleiner dan ze werkelijk zijn :frowning_face: .

Haha , ik ben nog tejong om kinderen te krijgen …

Ik ben nog te jongen om kinderen te krijgen …

Als je al menstrueert kun je kinderen krijgen. Of je ze kunt opvoeden is een 2e.

Ik word zo moe van zulke meisjes

Ja oke dat kan ook. Maar dan nog. xD Zo klein is B nou ook weer niet.
En bij sommige meisjes is A ook hartstikke mooi. Heeft ook wel te maken met je bouw natuurlijk.

^ Hmm ik snap het wel, ik ben heel fragiel gebouwd en heb een A-cup, dat ziet er dan niet groot uit. Maar ook niet abnormaal uit verhouding klein. Maar als je een stuk groter, breder en/of voller bent ziet een C-cup er misschien wel even klein/groot uit.

Het hangt van heel wat dingen af. De bouw, de stevigheid van de borsten, de kleding die eroverheen zit, de lengte van de draagster…

^ Ja klopt. Maar daarom vind ik het zo raar dat mensen zo snel zeggen dat ze grote of kleine borsten hebben.
Ik ben nogal klein en dun en heb een C. Alleen het past gewoon niet bij mijn lichaam, dus ze lijken echt veel te groot.

Als je moe van zulke meisjes wordt waarom geef je er dan aandacht aan? :wink:

Je moet er echt blij mee zijn , mensen die slank zijn en dan met een de cup maat C is mooi hoor

Geduld hebben, hopelijk groeit de boel nog wel. En anders moet je het gewoon accepteren (of sparen voor plastische chirurgie), het komt wel goed joh, wees blij met wat je allemaal wel hebt!

Kan mooi zijn, ja. Maar bij mij niet. De meeste aandacht die ik van jongens krijg is om mn borsten. En dat vind ik niet fijn.

Ik , snap dat dat vervelend is …