Hoe krijg je grotere borsten?

Ik ben een meisje van 15 jaar , ik vindt dat ik echt kleine borsten heb. En ik schaam me er voor , als ikga gymen met myn klas , dan kleden we ons altyd om , dan kijk ik soms wel eens naar de andre meiden , en dan zie ik dat die meiden beter ontwikkeld zijn . En dan wordt ik onzekker , en dan ga ik me schaamen en dan kleed ik me altyd in de wc om …

En daarom is mijn vraag 'hoe je grotere borsten kan krijgen ’
En ik had ookal gehoord als je de pil gaat gebruiken dat je dan grotere borsten kan krijgen , Is dat waar ? Alvast bedankt voor je reactie x

Plastische chirugie.

Hang er gewichtjes aan.

Wachten tot je ouder wordt. Je bent in hemelsnaam nog maar 15! Je groeispurt kan nog komen…

Niet bij iedereen groeien je borsten door de pil.

+ mocht het je helpen, je borsten masseren schijnt voor sommigen ook te helpen, of, sommigen geloven het althans…

Dan krijg je hang borsten lol.

Je bent vijftien, waarschijnlijk gaan je borsten nog flink doorgroeien. Het enige wat je kan doen om ze zelf groter te maken, is plastische chirurgie ondergaan, maar ik raad je af dit ooit te doen. Wees blij met wat je hebt, er zijn genoeg mensen op deze aarde die kleine borsten mooi vinden of zelfs mooier dan grotere borsten. Borsten zijn borsten.
Van de pil krijg je geen grotere borsten, naar mijn idee, van extra hormonen krijg je niet grotere borsten. Borsten bestaan eigenlijk bijna alleen maar uit vet, genetisch wordt bepaald hoe veel lichaamsvet je opslaat bij je borsten en als dat veel is, zijn ze groter en omgekeerd. Dat andere meiden ‘beter ontwikkeld’ zijn, is dus onzin. Wacht af en accepteer wat je hebt.

Komt wel, of niet. Who cares. Je moet jezelf niet vergelijken met andere meisjes, daar schiet je niets mee op! Leer gewoon gelukkig te zijn met jezelf. Oh en FYI, mijn borsten zijn voor geen meter gegroeid door de pil :’)

Maar Plastische chirugie daar ben ik toch te jongen voor?

als je een jongen bent zou ik niet weten wat je met grotere borsten moet :S

:bowing_man:

:’)

Ga aan de pil. Mijn borsten zijn toen iets harder gaan groeien.

Wacht gewoon af, komt vanzelf goed. Met pil of zonder pil. Jongens vinden je ook leuk met kleine borsten en misschien heb je nu nog een van de kleinste borsten, maar over een paar jaar is dat misschien anders.

Je borsten groeien nog door tot je 21ste. Heb gewoon geduld.

aankomen.
borsten bestaan grotendeels uit vet…

Er is geen manier om grotere borsten te krijgen. Misschien komt het vanzelf nog, maar misschien heb houd je kleinere borsten. That’s life. Kijk eens naar je moeder/zus, dat is vaak een goede maatstaaf hoe groot jouw borsten gaan worden (tenzij jullie een compleet verschillende lichaamsbouw hebben).

En over die pil: ja, bij sommigen groeien de borsten iets als ze beginnen met de pil. Maar bij heel veel niet, bij mij ook niet. Sommigen komen ook aan als ze met de pil beginnen, maar ook niet iedereen. Ik zou in ieder geval niet met de pil beginnen alleen maar omdat je er misschien grotere borsten van zou kunnen krijgen. Dat is een nogal slechte reden om je lichaam zo te belasten met een dosis hormonen.

Accepteer gewoon je eigen lichaam! Grote borsten zijn niet per se mooi en kleine borsten zijn niet per se lelijk. Als je zelfvertrouwen uitstraalt, dán ben je pas mooi en sexy, dat kan denk ik iedereen (sowieso iedere jongen) beamen. Geldt trouwens voor ieder aspect van je lichaam vind ik.

Wachten.
Of flink aankomen.

aankomen,
de pil,
borstspieren trainen,
plastische chirurgie,
push-up bh (fake it)

Kopen bij bol.com

Wat kan je kopen bij bol.com ?