Hoe krijg je een jongen vrolijk?

Nja de titel zegt het al, hoe krijg je een jongen die een beetje chaggi/verdrietig/boos is vrolijk?

Door te praten over voetbal.

Werkelijk geen idee, ligt er toch aan welke jongen en waarom hij boos is?

Haha, nja hij baalt omdat zn vrienden niet uit willen en gister heeft ie een soort van een k*tdag gehad zegmaar…

doe je shirt omhoog

Ik denk dat je hem moet afleiden met leuke onderwerpen en hem eventjes doen vergeten dat hij niet uit ging vanavond? Praat gewoon over vakantie of,

Haha sexy

Dat is opzich wel goed… ik heb m al een massage voorgesteld…:stuck_out_tongue:

Eeeuw, flirtflirt. hahaha >:stuck_out_tongue: op die fiets…?

Haha ja klein beetje…(A)

maak grapjes?

ga samen iets leuks doen ^^

Geef hem een blowjob. (Y)

als mijn vriend chagrijnig is heeft 'ie honger. XD

en je broek naar beneden

pak m op zn bek.

Oke en nu even een serieuze reactie :’)
Ga leuke dingen dingen met hem doen. Dingen waarvan je dus weet dat hij ze leuk vindt, jij kent hem en wij niet. Als je weet dat ie blij wordt van zoenen en romantische dingen enz, ga dat lekker met 'm doen.
Als ie van gamen houdt, doe dan lekker mee haha jij weet het beste wat hij leuk vindt!

Maak grapjes en kietel hem.

Awh dankjulliewel! Echt superleuke en lieve reacties hihi:D

Hmm, aangezien mijn vriendje echt constant vrolijk is ( zo is ie nu eenmaal) is dat een moeilijke…Maar eerder zei Eva dat haar vriend chagrijnig kijkt als hij honger heeft en ik geloof er dan ook heilig in dat je jongens kan blijmaken met eten. Dus als hij sip kijkt vraag je of hij zin heeft in die lekkere koek met chocola die je bij je hebt maar die je niet op gaat eten ( en die je eigenlijk wel wil opeten maar ja)

precies, met eten moet het lukken haha!
als m’n vriend 's ochtends chagrijnig is dan stel ik maar voor om gauw te gaan ontbijten, gelukkig weet 'ie zelf ook dat 'ie chagrijnig wordt als 'ie honger heeft. XD