Hoe krijg je dit kapsel?

Ik voel me echt een n00b om dit te vragen maar ik wil het toch echt weten
Ik zag op internet dit kapsel:

http://26.media.tumblr.com/tumblr_kzwsck8Icn1qahqyoo1_400.jpg

En dat vind ik dus heel erg leuk. Ik heb alleen geen idee hoe ik het moet creëren. Het is namelijk niet zo een afzak-knotje maar echt BAM groot en boven op je hoofd.

Mijn haar is ongeveer even lang als bij het meisje op deze foto:

http://24.media.tumblr.com/tumblr_l0xke4CtNY1qb2ikeo1_400.png

Maar dan stijl.

Ik wist niet hoe ik het moest googelen, want ik weet niet hoe je zo iets specifiek noemt haha. Sorry als er al een algemeen topic over is, dan mag je dit topic sluiten.

Alvast bedankt!

Hoofd naar voren buigen, zodat je haar zegmaar ‘hangt’
en dan een knotje maken?

Ik heb ook geen idee :flushed:

Ja dat had ik ook al geprobeerd, maar dan komt hij onder mijn kruin te hangen zegmaar, en deze knot zit echt midden op haar kruin

Ik heb geen idee, maar ik volg dit even!
Leuk knotje, en ik was eigenlijk ook al opzoek naar andere variante van de knot, want die van mij zit altijd hetzelfde/niet mooi.

Mischien toch wel gewoon op de kop hangen, alleen dan iets verder naar voren vast op je hoodf zetten? zodat die ongeveer midden op je hoofd zit?

Misschien eerst een hoge staart maken, de staart touperen haarlak in en dan draaien om de staart heen?

Ik weet niet eens hoe je zo’n rommelknot moet maken =P Maar dit lijkt me gewoon een kwestie van op z’n kop hangen, al je haar bij elkaar pakken, weer normaal gaan staan en de hele bedoeling om elkaar heen draaien, pinnetjes er in en klaar.

Hmm nouja ik zal het nog eens zo proberen, bedankt allemaal :slightly_smiling_face:

Vertel even of het is gelukt/en hoe je het hebt gedaan! :slightly_smiling_face:

dat wil ik ook wel graag weten (A)

Volgens mij moet je gewoon veel/dik haar hebben? Ik wist het ook nooit maar nu ik dreads heb is het het makkelijkst ooit.

Als het gelukt is zal ik het vertellen (Of een foto posten

je maakt eerst een gewone knot en dan vouw je je haar zo als op die foto en doe je er nog een elastiekje om…
ik kan het niet uitleggen xD

Dat heb ik ja,

Ik moet sowieso meer schuifspeldjes etc inslaan want die heb je veel nodig. Het lukte nu niet echt super (de onderkant zit héél raar bol)

Fotoo?

misschien kan je zoeken naar tuts op youtube?

Ja dat dacht ik ook al, maar ik weet niet waarop ik moet zoeken, want meestal komen van die afzak-knotjes

fotoweg

Hier zie je het een beetje, van voor ziet het er nog best oké uit, maar de achterkant is een beetje plat x]

Let niet op mijn vest haha! Ik had het koud :’)

Ik denk trouwens dat dat meisje gewoon heel lang haar heeft, dat het zo bol kan worden…

Dat meisje heeft extreem lang haar en heel veel haar, denk ik.