Hoe krijg je dit haar?!

Ik kwam dit kapsel tegen, en het lijkt me hartstikke leuk om mijn haar zo te doen met kerst. Alleen, hoe krijg je dit?! Ik heb zelf gewoon lang, redelijk stijl haar.

http://i44.tinypic.com/1256d0i.png

Alvast heel erg bedankt.

Krultang?

gewoon een krultang idd, die heel breed is. of brede rollers

Krultang inderdaad.

Het is het beste als je je haar net zoals op de foto in twee delen verdeelt. En die twee delen krul je dan met de krultang. Het is namelijk heel los en het zijn grote krullen dus ik denk dat je het beste dus gewoon de twee delen in één keer kan krullen met de krultang.

Hmm oke, maar dan neem ik aan niet met een ‘normale’ krultang gaat, want dan krijg je hele andere krullen en niet zo’n slag.

Dus een dikkere denk ik? Waar kun je die halen?

Krultang en de bovenste laag van je haar niet krullen, of met papillotten/krulspelden in slapen.

Met een normale krultang zakt het een beetje uit, denk dat het uiteindelijk dan dit wordt. Probeer het zou ik zeggen!

Dit heb ik een keer gedaan met een 1 inch krultang, de tang ziet er niet dik uit maar dat kreeg ik als resultaat. 2 uur later was het bijna compleet uitgezakt, terwijl van hetzelfde merk met een 3/4 inch krultang (babyliss) m’n haar minstens 7/8 uur gekruld blijft.

^ Die 3/4 inch geeft dit resultaat trouwens totaal niet :p. maar die 1 inch wel, dus dan zou ik voor die gaan.

Krijg je dit ook voorelkaar met een stijltang die kan krullen?

Ja, die bestaan. Ik ken wel een dure.

Krultang en giga veel haarlak.

gewoon met de stijltang krullen :wink:
doe ik ook altijd, super handig en mooi!
even laten hangen en wat haarspray erin

Een flink brede krultang en misschien wat haarlak :slightly_smiling_face:

Voor de voorste lokken zou ik sws 1’’ krultang nemen (te koop ij bv. bol.com). Voor het gewone haar kun je dezelfde krultang gebruiken maar houd er rekening mee dat krullen met zo’n brede krultang sneller uit kunnen vallen. voor de rest zou ik gewoon een 2/4’’ krultang gebruiken of een 3/4’’. Maar zorg er vooraal bij de lokken voor, ervoor dat de krul van je gezicht wegdraait, en niet naar je gezicht toe :slightly_smiling_face:

Ja dat kan! Je hebt verschillende soorten stijltangen hiervoor. Maar je kunt het ook met een gewone stijltang doen. Op internet staan wel filmpjes onder de naam ‘(how to) Curls with flat iron’ en tadaaaa. het antwoord op je vraag :slightly_smiling_face:

Volgens mij kun je deze krullen ook maken met een stijltang.

krullen met een brede krultang,

en dan grote brede lokken erin doen.
Misschien nog wat beach spray voor wat meer volume, of een andere volume spray.

Je kan het met een hele brede krultang doen of als je die niet hebt, gewoon je lokken niet helemaal om die krultang wikkelen, maar met de tang langs de lokken gaan. Ik weet even niet hoe ik dit anders moet uitleggen, excuses-moi. :’)