hoe krijg je dit haar?

https://pbs.twimg.com/media/A8dJwKrCQAAHidA.jpg:large

je kent het wel, van die weheartit plaatjes van meiden met hét perfecte gekrulde haar.
Nu vraag ik me af, hoe krijg je dit? en dan doel ik niet op de lengte of de kleur, maar echt om de krul de glans etc. <3

ik hoop dat iemand me kan helpen.

x

Extensions waar krul in zit misschien?
xx

ik denk dat heel veel verschillende dingen meespelen…
zoals:

• structuur van je haar (heb je al krul, juist steil, veel/weinig pluis enz.)
  • goede krultang
  • veel oefenen
    -veel haarlak/glansspray
  • de juiste invalshoek van het licht op je haar

Krultang.

oke bedankt, hier heb ik wat aan :slightly_smiling_face:

x

Ik maak zulke krullen door mijn haar om mijn stijltang te draaien en dan heel langzaam de stijltang naar uit mijn haar te trekken…

De krullen zijn van een krultang :stuck_out_tongue: Daardoor zijn ze zo ‘perfect’. De glans zou je van die conditioner voor krullen moeten gebruiken en je haar wassen met koud water. Daar krijg je mooie glans van :stuck_out_tongue:

Eerst je haar stijlen met een stijltang en het dan later krullen met een krultang, dan krijg je veel minder pluis!

Dat is juist niet slim om te doen :x Doordat je het eerst stijlt blijven de krullen slechter zitten. Persoonlijk heb ik maar weinig pluis als ik mijn haar krul met een krultang. Je moet goed de pluk door kammen voor je het krult.

Dit kun je met een krultang doen en hem dan op een speciale manier vasthouden, waardoor ik (meestal) als ik krul vaak pijpenkrullen krijg. Je kunt ook een turtorial opzoeken op youtube. Voor mooiere krullen heb je ook krullen spray of zoiets, dat geeft ook wat glans. Daar kun je gewoon bij een drogisterij naar vragen!

dit lukt bij mij ook niet. ik heb een chi stijltang en ik kan daarna de krultang er voor een uur inhouden maar ik krijg dan echt geen krul meer in mijn haar.

Rollers of een goede krultang die niet te smal is. En veel oefenen!

Lang haar hebben en nat invlechten.
THAT’S IT
Mja als je net zulk lang haar hebt als ik duurt het anderhalve dag voor dat het droog is. :frowning_face:

Dan krijg je van die wave-krullen, dus niet van die mooie krultangkrullen.

met een krultang.

Hier heb ik een filmpje over gezien. Wacht even haha.

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=BLeSKaPaUOA

met een krultang maken
maar wel dunne plukjes pakken,is wel belangrijk

Ik kreeg dit gister voor mn verjaardag en het werkt écht heel goed! Allemaal complimentjes gekregen dat mensen vonden dat het mooi was en er ook nog eens natuurlijk uitzag :slightly_smiling_face: