Hoe krijg ik zijn 'aandacht' ?

Heey.
Ik vind een jongen, R, heel erg leuk. Hij zit in een andere klas dan mij.
Ik sms weleens met zijn vriend, G, enzo en die heeft gezegd tegen mij dat R tegen hem zei: ‘ik weet nog niet of ik haar leuk vind, ik ken haar niet heel goed’.
Ik wil dus contact met hem maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Als ik met R praat op msn dan vallen er ‘stiltes’ en op twitter heeft hij me ontvolgd en geblokkeerd zodat ik hem niet kan volgen. Maar op msn heeft hij dat (gelukkig) nog niet gedaan.
In zijn klas zit een meisje, M, zei riep een keer door de school: ‘*mijn naam* hartje R’. Ik heb me er niet zoveel van aangetrokken maar ik vind het best vervelend. Overal waar R is daar is wel iemand in de buurt, hij is nooit alleen. M is ook vlakbij (zij vind hem niet leuk hoor, zij heeft al een vriendje).

Heeft iemand tips om iets te doen met hem of in ieder geval contact met hem te krijgen? Een simpele ‘hoi’ hebben we nog niet eens tegen elkaar gezegd.

x

Huh, hoezo heeft hij je ontvolgd en geblokkeerd op twitter? Lijkt me niet echt dat hij je dan wil leren kennen…

Hij heeft je geblokkeerd op twitter. Waarom? Vind ik niet echt een heel goed teken eerlijk gezegd.

Ik denk eerlijk gezegd ook dat je je over hem heen moet zetten.

ik denk dat die M lullige dingen heeft gezegd. Ze gedraagd zich ook populair enzo en ik denk ook serieus dat het door haar komt.

Dat hij je geblokkeerd heeft op twitter is niet zo’n goed teken… :s

Dat hij je heeft geblokkeerd op twitter lijkt me een heeeeeeele duidelijke hint. Laten gaan dus.

Of je tweet teveel wat hij irritant vindt?

ja, ik tweet inderdaad veel…

Dubbel.

Hmm, je kan het altijd gewoon proberen. Loop gewoon naar hem toe en maak een praatje met hem.

ik snap niet waarom hij je zou ontvolgen en al helemaal niet dat hij blokkeerd ?

hoe krijg ik zijn aandacht? blood gaan lopen :grinning:

miss vind hij je toch niet leuk als hij het toch niet zeker
wist en je daarna blokeerd

Als hij je unfollowt heeft en geblokkeerd kan je het wel vergeten…

Ik denk ook dat het (helaas) een duidelijke hint is…!

Hmm, wel raar dat hij dat doet. Je weet natuurlijk niet wat er is gebeurd, maar dat hij dat doet zegt überhaupt wel genoeg over hemzelf lijkt me. Dus ik denk dat je beter niet zijn ‘aandacht’ kan proberen te vragen, helaas.

maar ik vind hem toch wel heel leuk. en op msn reageert hij wel gewoon.

-

Dat hij jou blokkeerde op Twitter zegt genoeg. Al klinkt dat een beetje nerdy.