Donderdag hebben we zwemkampioenschappen met school
ik ben bleek as hell en ik wil voor donderdag een fake tan. Welke zelfbruiner kan ik kopen en waar? Bodylotion met langzaam bruine tint gaat snel weer weg en zo.
Niet te bruin!
help
Donderdag hebben we zwemkampioenschappen met school
ik ben bleek as hell en ik wil voor donderdag een fake tan. Welke zelfbruiner kan ik kopen en waar? Bodylotion met langzaam bruine tint gaat snel weer weg en zo.
Niet te bruin!
help
Ik denk dat heel veel mensen heel wit zullen zijn dus dat dit niet echt heel veel uitmaakt, en daar moet je je sws geen zorgen over maken, maar oke.
OT.
Je kan een spray tan nemen ?, alleen ik weet niet of dat tegen water kan, maar de meeste bodylotion moet je wat langer gebruiken voordat je verschil ziet I guess.
Zelfbruiner gaat waarschijnlijk mislukken als je het nooit eerder hebt gedaan, ik zou het niet doen. De zonnebank zou misschien een optie kunnen zijn? Alleen denk ik niet dat dat voor donderdag écht effect heeft, net zoals bodylotion.
Een spraytan kan helpen, kost wel wat maar het blijft ook wel redelijk goed zitten en je bent meteen bruin.
maakt toch niet uit als je wit bent? ik ben van mezelf getint maar niet iedereen hoeft getint te zijn ofzo toch…?
maar ja je kan wel een spraytan doen want zelfbruiner mislukt vaak
koop gewoon een zelfbruiner :’) ik heb onlangs m’n eerste ever gekocht (deze van yves rocher: http://www.yves-rocher.be…t-lichaam/?cmSrc=Category) en het effect is heel natuurlijk en helemaal niet falend, alleen op m’n voeten vlekt ie wat. Het is zo eentje die zich geleidelijk aan ontwikkeld en je kan opbouwen en wel een weekje blijft hangen. En anders, bleek zijn is het ergste niet :’)
Ik moet dan denken aan Angus, thongs and perfect snogging in dat zwembad
OT: wat hierboven is gezegd
Ik ben zo wit dat ik net een spiegel lijk. Maar dat maakt mij niks uit hoor xD Een fake tan lijkt mij veel erger. Maarja ik ben ook gewoon van de naturel haha.