Hoe krijg ik mn ex terug..

Hallo allemaal!
Ik zit met een heel moeilijk probleem… Het was eerst een tijdje uit met mn ex. Later kreeg hij spijt en zei die tegen mij dat hij me mist en dat ie heel veel van me houd en na de vakantie wilt afspreken om alles uit te praten. En ik vond dat goed. Het was dus weer goed tussen ons en we gingen weer praten enzo. Later kreeg ik van een jonge te horen dat hij iets met een ander meisje heeft. Ik geloofde het eerst niet maar hij zei dat hij hun samen zag. Dus ik werd boos en tweette dat ik iemand zoals hem niet meer ken en dat hij mag oprotten. Even later vroeg hij aan mij of ik boos was. Dus ik zei ja een beetje, Ik hoorde dat je iets met een ander hebt. Toen zei hij dat ik hem niet vertrouw en dat dat niet zo is enzo. Toen werd hij boos en daarna zei hij ‘opkankeren’ En toen had hij me unfollowd en ik unfollowde hem terug. Maar wat moet ik doen zodat hij weer terug komt… Want ik hou echt heelveel van hem. Ik vraag me echt af wat ik verkeerd heb gedaan. Moet ik juist doen alsof hij niet bestaat of juist heel emo doen en liefdes dingen tweeten hoe komt hij terug?!

Doen alsof hij niet bestaat… Iemand die vol in de verdediging schiet zonder eerst er goed over te praten verbergt iets, in mijn ogen dan he.
En sowieso, dat unfollowen vind ik nogal kinderachtig van hem.

Ik zou eerst gewoon terug vrienden proberen te zijn, zonder dan meteen te laten weten dat je hem nog terug wilt. Dus gewoon iets sturen als ‘Ik vind het spijtig dat we niet meer praten, je was toch een hele goede vriend van me en ik mis je op dat vlak. Sorry dat ik zo reageerde, maar ik vind ook wel dat je wat dingen hebt gezegd die niet oké waren. Is het niet beter als we dat gewoon uitpraten in plaats van te doen alsof de andere niet bestaat?’

Ik vind het ook niet netjes van je dat je je problemen op Twitter zet. Dit hoor je met hem te bespreken en niet met al je followers. Dus ik begrijp wel een beetje dat hij boos is. Voortaan niet meer op Twitter zetten.

Je kan het beste proberen rustig met hem erover te praten. Stuur hem dus even een berichtje om af te spreken zodat jullie er face to face over kunnen praten.

Sowieso niet emo doen en liefdesdingen tweeten! Gewoon je eigen gangetje gaan en hem even met rust laten. En dan over een tijdje (dus niet nu meteen, maar op zijn minst pas over een paar dagen) weer contact zoeken. Maar begin weer met gewoon vriendschap en niet meteen met ‘ik wil je terug als vriendje’.

Bij mensen die een soort van bij elkaar horen… (eigenlijk is dit zo bij familieleden, maar soms ook bij vrienden) Dat des te verder jij van hem afstapt, des te dichterbij hij komt… Omdat de afstand even groot moet blijven…
dus stel jij gaat dichter naar hem toe neemt hij afstand.
jij neemt afstand van hem, hij gaat dichter naar jou toe.
en als jullie allebei dichterbij komen gebeurt er niets.
Dus ik zou zeggen… Neem afstand.

Een vriendje dat zoiets tegen je zegt, wil je toch eigenlijk niet meer terug? Ik zou afstand nemen. Als hij je echt terug wil, zal hij daar ook wel moeite voor doen.

Hoevaak moet ik nog zeggen GA NIET TERUG NAAR JE EX.
Je relatie is niet voor niets uit gegaan! Terug gaan naar je ex, is een gelezen boek opnieuw open slaan en uitlezen.

NIET EMO TWEETS STUREN NIET DOEN NIET DOEN DAAR ZET JE JEZELF MEE VOORSCHUT

Waarom doe je dit in godsnaam via internet? Geen wonder is het gedoemd om te mislukken.

Dit is best wel je eigenschuld

Ik kom zelf ook uit een lange relatie van drie jaar, hij was degene die het uiteindelijk uitmaakte omdat hij niets meer voor mij voelde. Toen heb ik onderzoek op het internet gedaan en vond onder andere: http://www.ex-terugwinnen.nl en http://www.hoekrijgikmijnexterug.net het belangrijkste wat ik geleerd is om even een afstand te nemen en hem de kans geven om jouw te missen. Nu kan ik begrijpen dat het moeilijk is, zeker wanneer je zo van iemand houd wil je het liefst zovaak mogelijk bij die persoon zijn. Uiteindelijk zijn weer samen gekomen en sinds een maand toch weer uitelkaar we paste gewoon niet bijelkaar. Je houd misschien van deze jongen maar of jullie ook echt samen passen is een ander verhaal… denk er maar eens goed over na of dat het geval is. :wink:

Ik unfollowde hem en hij mij… sorry maar ik vind het zooo erg hoe social media mensen levens beinvloed. Waarom is het nu zoooo end of the world dat jullie elkaar niet meer volgen. Als je je ex terug wilt dan bel je hem op of ga je bij hem langs. Praat dingen uit face to face en niet laf via twitter of facebook of whatevverrr…

Ik ben het er helemaal mee eens, misschien als je een tijdje afstand genomen hebt kun je misschien een keertje langs hem om het face to face uit te praten, gewoon als normale mensen

Helemaal mee eens, als hij echt belangrijk is, praat het dan in rl uit en niet online waar jan en alleman van kan meegenieten

Kinda ook je eigen schuld.

Je had hem moeten vertrouwen en niet die andere persoon.
Als je het niet zeker weet dan moet je erover praten met hem op een normale manier.

Het is lastig om te praten, dat weet iedereen en vooral als je zoiets hoort.

Verder moet je niets op twitter zetten. xD

Maar het is ook zijn schuld hij had niet zo moeten reageren.

Als je hem terug wilt moet je het even bij laten hoe het nu is.
Over een tijdje spreek je hem weer aan en probeer je eerst vrienden te worden.
Als dat lukt en jullie willen het toch weer gaan proberen doe dat dan op een rustiger manier en niet te snel gaan.

Ga op jou gevoel af en doe rustig aan.

Als jullie voor elkaar bestemd zijn dan komt het wel goed.
En zo niet dan denk je maar Er is genoeg op de wereld en sws er is tijd zat om een geliefde te vinden.

Als je zeker weet dat hij ook met een ander meisje bezig is, moet je hem dan nog wel terug willen??

Een wijze raad: het is niet voor niets je ex. Ik zou hem gewoon laten gaan en het zelf verwerken. Wanneer de tijd rijp is, kom je vanzelf een leukere jongen tegen waar je relatie wel mee blijft duren.

waarom doe je nog moeite voor hem?
ten eerste, als het echt niet waar was dat hij met een ander meisje was dan reageerde hij ook niet zo.
ten tweede, een jongen hoort zo niet tegen meisjes te praten, je verdient beter dan dat.
nu doet mis je hem nog heel erg, maar over een tijdje ben je blij dat je van hem af bent!

Ik moest altijd ‘opkankeren’ van me ex, ook alleen omdat ik hem niet vertrouwde.
Toen was het ook uit, vond het wel echt verschrikkelijk maar goed.
2 weken later kwam ik hem tegen in de kroeg, komt hij naar me toe:’’ Het spijt me, ik zou je echt nooit meer pijn doen. Ik hou van je, ik blijf de hele avond bij je!’’ Mooiste avond van me leven!
Drank doet wonderen.

Hij is je niet waard meis, get over him.