Hoe krijg ik mijn wratten weg

Hey allemaal
Hoe krijg ik mijn wratten weg??
Ik heb er 8 op mijn handen bij me nagelriem…
Ik heb al twee keer geprobeerd met wartner maar dat hielp totaal niet :frowning_face:
Ik vind het ontzetten genant omdat veel mensen het vies vinden ik durf mijn handen dus niet telaten zien en bedek altijd mijn vingers en lak mijn nagels ook niet meer omdat ik me er zo ontzettend voor schaam
Ik durf het ook niet echt tegen mijn ouders te vertellen…
Hulp please… :’(
Liefs

Je kan ze toch bij de dokter laten weghalen? Zul je het alleen wel even aan je ouders moeten laten zien maar die vinden zoiets heus niet eng ofzo hoor! :slightly_smiling_face:

ik heb ongeveer hetzelfde, maar dan onder mn voeten. Ik had het al heel vroeg en kwam door turnen met blote voeten, ik heb er een stuk of 20 en ze werden steeds groter. Ik ben toen naar een homeopaat (? soort van dokter maar dan net iets anders) en daar heb ik kleine pilletjes gekregen waarvan ik elke week 1 moest hebben, helaas kan het zo zijn dat de medicijnen niet aanschieten en je andere moet krijgen (kan hoog in de kosten oplopen) bij mij was dit ook het geval, ik ga een nieuw afspraak maken en krijg dan sterkere medicijnen

Alvast bedankt voor jullie reactie ik ga het vanavond zeggen want als ik naar de tweede ga wil ik ook niet dat mensen het zien
Liefs

vroeger had ik het ook op mn handen, ik ging naar de huisarts, die heeft me zalf voorgeschreven en later waren ze weg :grinning: (geen idee wat de naam daarvan was)
dus…gewoon ff langs de huisarts gaan :wink:

ik had ze vroeger op mijn duimen, en plakte er altijd pleisters overheen. Alsjeblieft doe dit NIET, ze worden alleen maar groter en platter. Bij mij hielp naar de dokter gaan maar ze waren op een gegeven moment ook ineens weg haha

ochtendurine. klinkt vies, maar het werkt wel. Ik had er 2 op mn voeten (waarvan ik heb geprobeerd er 1 bij de huisarts weg te laten halen maar halverwege de behandeling ben ik stopt omdat het te pijnlijk was - naaldenfobie, verdoving die alle kanten uitspoot- en je krijgt dan toch wel een litteken) en die zijn daardoor weggegaan, nu lijkt het me idd wel vervelend om dat op je handen te doen. Hoewel mijn moeder het daarna ooit heeft aangeraden aan een chinese arts waar ik bij liep, zijn dochter had er 1 op haar gezicht en die is er ook door weggegaan.

Had ook last van wratten op mn handen maar die zijn uiteindelijk vanzelf weggegaan rond mn 10e, daar heb ik wel van die speciale stiften voor geprobeerd maar die werkten totaal niet.

succes!

iig niet laten weg branden zou ik zeggen… doet pijn, en ze komen vaak weer terug…

Thx allemaal
Ik ga dat ochtend urine proberen en anders naar de huis arts
En dat ze vanzelf weggaan…
Zo zie het er bij mij niet naar uit
Sommige heb ik al 2 jaar
Liefs

Ik heb ze ook een paar jaar geleden gehad. Als er eentje dan eindelijk weg was, kwam de andere. Ik denk dat dat door krabben kwam, ik krabbelde namelijk altijd dat midden/ geribbelde eraf. Ik heb ze altijd laten aanstippen. Heb er 3 gehad en bij 2 daarvan ging het de eerste keer gelijk weg en bij de andere keer heb ik geloof ik 'm 3 keer moeten laten d
Aanstippen, maar sindsdien heb ik nooit meer wratten gehad! (Afkloppen haha)
Bij de dokter is het aanstippen ook effectiever dan met zo’n wartnerding hoor.

Had ik ook op mijn knie, vanalles geprobeerd, niets hielp. Toen toch maar naar de dokter geweest, ze zijn allemaal weg!

ik ging even de zalf zoeken maar het staat er niet op, kan ook dat ze nu een andere hebben want deze komt uit 2005 :’)

hey
allemaal bedankt voor de tips ik schaam me ontzettend ervoor ook al kan iedereen ze krijgen mensen die het niet hebben vinden het vies…
ik vind het ook jammer dat ik ze heb want mij vriendin is heel crea bea met nagellak enzo en als ze dan me nagels wil lakken zeg ik altijd gwn van : 'ik heb mijn nagels liever naturel" alsof ik het niet leuk vind :frowning_face:
ik ben vanochtend dat ochtend urine vergeten maarga het vandaag doen (het is al 1:13 dus vandaag ja :stuck_out_tongue:)

liefs

Ik ging naar de dokter en die deed er een koud iets iets op met een wattenstaafje, paar dagen later viel der er van af

Ik had zoooveel watten vroeger
5 onder mn voet geloof ik
1 op mn linker wijsvinger bij de vingetaanzet een op mn middelvinger op mn rechterhand een stel bij mn nagel rechter wijsvinger en nog een op mn pink?!
Niet allemaal tegelijk geloof ik. Is weggegaan door ochtend urine!
Ik stond op het zwembad ik rende de trap van de glijbaan op! En ineens leken die wratten (na een week van ochtendurine) week te zijn ifzo? En de wratten gleden gewoon zo ervanaf heel frappant en apart maar ik ben super blij dat ik ze niet meer heb!

Mijn broertje had zijn hele handen vol, dokter heeft hem een zalfje gegeven en alles is weg! Ik heb het zelf ook gebruikt, het is niet onhandig want je hebt het s’nachts op. Echt een wonder middel! Succes :hugs:

Aan laten stippen bij de dokter, is volgens mij ook gratis (bij ons wel iig)

Ducktape is trouwens ook een optie!

Ik heb er momenteel aan de onderkant van mijn voet en wanneer ik terug van vakantie kom ga ik ze weer laten bevriezen (aanstippen zoals jullie het zeggen geloof ik?), het word dan behandeld met stikstof. Had dit al eerder gedaan maar het deed best pijn, na het bezoek bij de dokter kon ik zelf niet goed stappen van de pijn. Dus had mijn arts me een soort druppels gegeven die ik er dan moest op doen en na een week ging ik terug, de huid waar ik die druppel had opgedaan kon toen makkelijk verwijderd worden maar toch was niet de hele virus weg want ze zijn nu terug.
De ochtendurine klopt werkelijk, mijn oma vertelde het me namelijk altijd. Toen zij jong was had ze het ook gedaan en zijn de wratten vanzelf weggegaan.