hoe krijg ik mijn vriendje opgewonden?

Ik heb al paar maanden het gevoel dat mijn vriendje geen seks meer met mij wilt. Ik heb veel geprobeerd om hem beetje opgewonden te laten raken maar nog steeds geen succes. Het is al paar maanden geleden dat we voor het laatst een keertje samen deden. misschien weet iemand hoe ik het anders kan aanpakken?

Bind 'm vast aan een stoel en ga voor zijn neus met jezelf spelen.

succes gegarandeerd.

Knoop bij hem een blinddoek voor en verwen hem.

Sexy lingerie? - Ik weet het ook nooit zo goed… Dus beschouw dit maar gewoon als een upje :slightly_smiling_face:

• sorry voor de zinloze reactie…

Vertel hem dat er bier in de koelkast staat. :’)

Ik denk niet dat wij je echt kunnen helpen tbh, iedere jongen vindt iets anders leuk/opwindend… Je kunt hem misschien rechtuit vragen waarom hij niet (meer) opgewonden van je wordt?

haha geeft niet, en heb ik gedaan!

Probeer spannende plekken uit!

^
Onze ervaringsdeskundige spreekt…

Wat dacht je van simpelweg aan hem vragen hoe je het voor hem leuker kunt maken?

Misschien is hij er nog niet helemaal klaar voor misschien kun je proberen om steeds wat verder te gaan begin bij zoenen en elkaars lichaam ontdekken.

-Oke ik ben best wel sneu dit heb ik uit de Girlz! gepikt… :flushed:

Ik zou hem gewoon vragen wat hij fijn vindt (:

Probeer andere plaatsen, bijv buiten ofzo? iets spannender. Gebruik sekstoys als je dat wat lijkt? of andere standjes, of koop wat sexy lingerie?

Misschien is er iets aan de hand? Stress is bijvoorbeeld moordend voor het libido van een man.
Als dit aan de hand is en jij verlangd ook nog eens van hem dat jullie de liefde gaan bedrijven dan bezwijkt ie waarschijnlijk ook nog onder prestatie druk. En dat helpt ook niet.