hoe krijg ik mijn spullen terug?

Sorry als er foute in staan typ op mij mobiel

Ik heb al meer dan een jaar geleden samen met een vriend spullen uit geleend. We zijn al die tijd al bexig om onze spullen terug te krijgen . Hij werkt in de stad in een game winkel. Waarvan ik hem ook heb leren kennen. Ons contact is wel verwaterd en soms praten we via Facebook nog over dat ik mijn spullen terug wil . Elke keer komt ie met beloftes dat ie t in de winkel legt xodat ik t kan ophalen of dat ie t aan me broer mee geeft. Maar t gebeurd steeds niet ! Ik weet onderhand niet hoe ik mijn spullen terug krijg :l en die van mijn vriend. We hebben er zo genoeg van !

Nog iemand tips hoe ik dit kan aanpakken?

Gewoon langs zijn huis gaan, even eisen dat je ze gelijk meekrijgt… Dan schrikt hij vast een beetje.

Zelf ophalen. :slight_smile:

Gewoon zelf naar zijn huis.

Weet niet waar die woont …

Dan rond sluitingstijd naar de winkel waar die woont, en zeggen dat je nu met hem mee gaat om je spullen te halen.

Ik zou niet eens spullen uitlenen als ik niet weet waar diegene woont, want dan ken ik blijkbaar diegene niet goed genoeg. Maar ik zou inderdaad rond sluitingstijd naar de winkel gaan en zeggen dat je met hem mee gaat naar huis om je spullen op te halen. Als er iets kapot, mist zou ik een vergoeding vragen.

Idd gewoon langsgaan en eisen. En zoals TessaatJ zegt vind ik het niet heel slim om iets uit te lenen als je niet eens weet waar die persoon woont xD Dan zou je toch minstens het adres even regelen?