Hoe krijg ik mijn nagels allemaal even lang?

Hoi,
Ik dacht ik ben vast niet de enige die dit probleem heeft maar
Ik ben sinds 4 maanden gestopt met nagelbijten(ik hoorde dat je dan allemaal bacterieën in je mond kreeg en dat je daar wormen van kon krijgen!)
maar… mijn nagels zijn nu niet allemaal even lang, mijn pink is perfect amandelvormig, maar mijn middelvinger is bijv kort en recht.

En misschien weet iemand of dit ooit weggaat maar: ik beet ook veel op mijn vingers zelf,hierdoor heb ik het idee dat mijn vel gewoon…anders is bij mijn vingers. en dat dát weer effect heeft op dat witte randje van mijn nagels want soms loop dat witte niet gewoon gelijk aan de bovenrand maar heel ongelijk(bijv linksboven gewoon en dan gaat het naar rechtsboven maar ook deels aan de zijkant).

who can help me? heel erg bedankt alvast!(liefst geen reactie’s van 'eigen schuld dikke bult.'want ik zit hier best wel mee(wow dat klonk stom))

Mijn nagels hebben ook niet allemaal dezelfde vorm, mijn pink, wijsvinger en duim zijn langer dan mn ringvinger en middelvinger, is niks aan te doen.

ik heb precies hetzelfde, up dus!

ik snap wat je bedoelt. dan heb je waarschijnlijk nu van die hele kleine nagels (ipv een normale grootte)(die zeg maar aan je huid vastzitten). Je moet gewoon geduld hebben, want je huid is een orgaan en die zorgt ervoor dat je nagel (het roze gedeelte van je nagel) steeds groter wordt. Maar dat duurt wel ff.

volgens mij

Is niet veel aan te doen, heb ik ook.
Maar gewoon alles mooi vijlen & proberen even lang te knippen.
Verder kan ik je niet helpen, sorrie (:
up

Upje want ik heb er ook problemen mee

vijlen.
mijn ringvinger en pink zijn ook altijd langer dan de rest. mijn wijsvingernagel wil niet groeien

ok. oh en watermelon je foto is hottt
uppp

upp :flushed:

Met nepnagels :’) maar volgens mij krijg je ze nooit allemaal even lang?

[i]ik denk nu gewoon kort knippen, en een goede verharder erop,
en daarna telkens vijlen zodat ze gelijk blijven,
en vaak je nagels verzorgen:
nagelriemen insmeren met olie
nagelriemen terug duwen
nagelriemen snijden/knippen
nagels verharden
nagels vijlen

succes![/i]

Gewoon niet te lang laten groeien, want dat is toch maar onhandig, en ik vind het ook niet mooi :stuck_out_tongue:
(Maar goed, dat ben ik.)

haha dat vraag ik me ook wel eens af