hoe krijg ik mijn haar op een natuurlijke manier stijl?

ik heb een haar probleempje.
mijn haar zit er van nature krullend en droog uit maar toen ik mijn haar nog stijl met de stijltang zag het er zo mooi uit maar mijn tang is stuk, dus ik wil op een natuurlijke en goeie manier mijn haar stijl krijgen, hebben jullie tips? ik hoor het graag! alvast bedankt!

dit topic bestaat al, slotje

Op een natuurlijke manier krijg je dat denk ik niet. Je zou het met een föhn kunnen proberen, maar bij mij werkt dat niet.

Zoek eens op youtube: straighten your hair without heat.

Ik heb de zelfde krullen…ugh… ik stijl het ondanks dat slcht is… miss wax gebruiken?xd

Ik zag net bij de action een shampoo en er stond op dat die je haar stijl maakt. Ik weet niet of het werkt, maar voor die paar euro kun je het proberen.

Hoi Louisa,

Een goede natuurlijke manier om je haar helemaal steil te krijgen, is er volgens mij niet. Wat wel helpt om je haar steiler te maken, is om je haar te kammen met een peddelbrostel (Paddle Brush): een grote, rechthoekige borstel met kleine pennen. Is niet duurder dan een ‘gewone’ borstel en verkrijgbaar bij vrijwel elke drogist. Op internet is hier meer info en uitleg over te vinden. Misschien dat dit iets voor jou is?

Siliconen in producten maken je haar glad, maar ook zwaarder, dus misschien dat ze de krul wat laten uitzakken?
Ik heb van mezelf steil haar, maar als ik het föhn wordt het echt kaarsrecht, dus dat zou je ook kunnen proberen. (Goede heatprotector gebruiken!)

En verder, embrace your hair! Verzorg het goed, dan ziet het er ook krullend vast heel mooi uit. :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf een beetje krullen, en ik krijg mijn haar stijl door middel van het te föhnen.
Als ik mijn haar heb gewassen föhn ik het, en terwijl ik Föhn borstel ik het door, en zo word het stijl.
Misschien werkt het bij jou ook, succes!