Hoe krijg ik mijn haar krullender zonder krultang?!

Mijn haar is dus soms krullend, als ik het na het douche niet kam. Maar anders is het ook wel af en toe, maar dat is zoo wisselend! Soms is het half stijl met een mini beetje slag, en soms gewoon slag. Maar ik wil meer krullen, en het ook wat kunnen maken van slag naar krul zegmaar.:stuck_out_tongue:
Alleen met een krultang krijg ik altijd van die grove krullen, en als ik ze een beetje van mezelf heb zijn de veel kleiner dus dat vind ik niet echt een optie.
Hebben jullie please tips?!

Misschien kun je mouse gebruiken? Of gebruik je dat al?

met papillotten :stuck_out_tongue:

Je kan papillotten in je haar doen. Kan je kopen of zelf maken door een oude handdoek in strookjes te knippen en vervolgens in je haar te draaien allemaal. Dan ga je ermee slapen en haal je ze de volgende ochtend eruit en je hebt krullen.

http://www.youtube.com/watch?v=WoZ2QGq0n4A In dit filmpje wordt het een beetje uitgelegd, zij doet het met een papieren zak.

Veel “haarmerken” hebben een lijn voor krullend haar, dus die je krullen mooi horen uit te laten komen. Weet niet of het werkt maar je kan het proberen.

je haar natmaken, vlechtjes indoen, dan gaan slapen?

Met een vlecht of meerdere vlechtjes gaan slapen (op nat haar werkt het beter!).

haha hoezo toeval :stuck_out_tongue:

met een knotje op je hoofd gaan slapen
xx

oja, vergeten te zeggen dat dat knotje echt helemaal bovenop je hoofd moet, dus niet achter op je hoofd xD
lekkerduidelijk

Ik heb van mezelf al een beetje slag in mijn haar.

Als ik 's avonds mijn haar heb gewassen, borstel ik het goed en doe ik een invlecht in mijn haar. De volgende ochtend haal ik die eruit, en doe ik alleen nog wat mousse en haarspray erin. Dan heb ik in ieder geval meer slag/krullen dan normaal. Misschien werkt dat. Succes!

ooooeh, dat doe k ook altijd :stuck_out_tongue:. werkt echt goed :open_mouth:

cool, ga ik uitproberen. Jammer dat ik niet zo lang haar heb, dus dan kan ik niet heel veel vlechtjes makkelijk maken…
xxx dankuwel allemaal!:stuck_out_tongue:

ooh dankje ik heb het geprobeerd en ik heb nu een hele bos krullen <3
(en ik heb kort haar dus ik dacht dat het niet zou werken)

ik heb echt zooooo weinig slag dat, als ik mn haar was en goed recht borstel(alleen borstel) ze aan me vragen ofdat ik mn haar gestijlt heb,
maar als ik krullen wil, werkt mousse bij mij sowieso al erg geod.

na het douchen je haar in een knot doen
en daarmee slapen.
en sochtends moet je er mousse in doen!

ik heb zelf krullen uhm wat ik doe altijd…
me haren wassen met cocosnut shampoo van de kruitvat 4 euro en conditioner in te doen van cocosnutt ook 4 euro bij kruitvat zelfde merk.
dan kam ik me haren als het nat is want tja met krullen kun je ze niet kammen :stuck_out_tongue: daarna doe ik volume mousse in van anderelon en dan spuit ik ook curl activitator van andrelon en dan nog beetje cremé ik heb nu eentje van niveau werkt wel goed maar ik hoorvan veel mensen dan L’oreal goeie je producten heeft :stuck_out_tongue: en ik gebruik ook John friede spray van dream curls

idd,
en de producten van john frieda helpen ook heel goed!
ik heb een permanent gehad :’) en john frieda was echt mijn favoriete merk! nu nogsteeds wel maarja.

jaa john frieda is echt goed maar wel prijzig nou valt die dream curls spray nog wel mee die is 8 euro xD

koop je dat gwn bij de kruitvat?(A)