hoe krijg ik mijn ex terug

hoi meiden,
vorig jaar had ik een heel lief vriendje, hij heeft het na een half jaar uitgemaakt.
Ik denk persoonlijk dat het een soort opwelling was, maar mdat we na de breakup elkaar best lang niet zagen en ook niet appten, belden of zoiets, vond ik het moeilijk hem te bellen of appen omdat ik bang was dat hij geen behoefte aan mij zou hebben, of dat ik een irritante ex werd.
Op een gegeven moment kwamen we elkaar weer tegen, ik deed toen nogal vreemd tegen hem. Hij heeft een aantal keer toenadering gezocht, en ik deed telkens boos en arrogant tegen hem, omdat ik wel wilde laten merken dat hij niet zo netjes was geweest. Dat laten merken is een beetje uit de hand gelopen, ik heb duidelijk het verkeerde signaal afgegeven, dat ik niks meer met hem te maken wilde hebben. Nu heb ik daar zo veel spijt van, ik wil hem heel graag terug. Ik ben continue met hem bezig, alleen ben ik bang dat hij heeft besloten dat hij door moet gaan en mij moet vergeten. Hij besteed geen aandacht meer aan mij, logisch ook (al denk ik dat hij ook nog best gevoelens heeft oor mij) maar daar wil ik graag weer verandering in brengen. Heeft iemand misschien tips hoe hem ik duidelijk kan maken dat ik hem nog steeds leuk vind. En weet iemand misschien hoe ik kan weten of nog behoefte aan mij heeft?
Het is voor mij heel lastig te peilen, hij is namelijk een stuk ouder en we hebben dus geen gezamenlijke vrienden…
Hopelijk hebben jullie tips of ervaringen hoe je je ex terug krijgt !
xx

Stop. Het is niet voor niks je ex. Laat het gewoon gaan.

Eigenlijk is me eerste reactie je ex is je ex en dat heeft meestal een reden dus vergeet hem .
[font=Verdana]

stuur een whatsapp/sms/mail met je gevoelens leg hem uit waarom je zo deed etc.
Antwoord hij niet dan weet je dat die klaar is met je en zul je het moeten laten rusten

Het is niet voor niks je ex.
Het is uitgegaan voor een reden.
Hij heeft het waarschijnlijk uitgemaakt omdat hij geen behoefte aan je had.

Bullshit, het kan om allerlei redenen dan even niet werken, of dat er even een dip was in hun relatie, en dat een break ervoor zorgt dat het weer goed kan komen. Ik vind dat echt belachelijke vooroordelen altijd.

OT, ik zou denk ik voorzichtig beginnen, eens appen hoe het met hem gaat? Je kunt ook gewoon naar hem toe en zeggen dat je hem terug wilt, maar dat is eng :’)

App hem gewoon, zeg waarom je zo deed. Wanneer hij niks meer van je wil merk je dat vanzelf wel. (: