Hoe krijg ik mijn ex terug

X

Waarschijnlijk bedoeld hij het alleen maar goed. Anders weet ik het ook niet. Misschien zegt hij dat omdat hij het gewoon uit wil hebben. (ik spreek uit ervaring, is bij mij ook eens gebeurd.) Niet gelijk vanuit gaan dat dat zo is. Laat het gewoon even gaan ofzo

Dat is raar, Ga eens na of hij geen een of andere roddel van iemand aan heeft moeten horen over jou.

Ik kan me namelijk niet inbeelden dat je iemand waarvan je houdt liever laat gaan dan je eigen gedrag aan te passen.

Aangezien het net uit is weet je het nog niet te accepteren, maar waarschijnlijk zal het wel beter zijn. Hij maakt het met een reden uit.
Het is slechts een kwestie van accepteren. Bij hem teruggaan zal het er niet beter op maken.

Je moet zeggen dat hij jou op deze manier pas echt ongelukkig maakt en pijn doet. Ik begrijp hem niet zo goed…

Geef hem wat ruimte, en jezelf ook. Zo kunnen jullie alles apart overdenken. Neem anders over 2 week oid weer contact met hem op.

Hij wilt er kennelijk mee stoppen. Hij zet zichzelf in de slachtofferrol. Dus wil je iemand terug die er niet voor wilt gaan? Hij investeert niet meer.

Er zal nog wel een andere reden achter zitten, waar hij zich ook nog niet van bewust is. Niemand maakt het om zo’n rare reden uit.

Geef het wat tijd, geef hem ruimte, misschien komt hij zelf terug.

Misschien moet je er even goed over praten hoe jullie nu verder gaan, bv dat uitgaan. Hij is heel onzeker denk ik.

niet

Ik denk dat het goedkomt hoor meisje!
#succes!
:hugs:

Helaas zijn er soms redenen waarbij je allebei verliefd bent en dat het toch niet werkt.
Ik ken zijn gehele verhaal natuurlijk niet, maar als hij zich er niet prettig bij voelt kan je hem ook niet dwingen…
Het is verrekte kut, ik snap je ook helemaal en je frustraties ook :frowning_face:.

Volgens mij is hij nogal onzeker! Misschien kan je proberen hem hints te geven waardoor hij zich zelfverzekerder voelt. Jongens willen bijvoorbeeld graag dat ze een meisje blij maken en verwennen, geef hem het gevoel dat hij dat bij jou doet!

Persoonlijk denk ik dat het wel weer goed komt tussen jullie.

Ik denk ook dat hij gewoon onzeker is hoor! Hij heeft waarschijnlijk gewoon een laag zelfbeeld en is daarom bang dat hij niet goed genoeg is voor jou. Vertel hem dus wat vaker dat je hem écht leuk vindt en geef hem het idee dat je hem waardeert. Dan krijgt hij vanzelf weer vertrouwen in jullie relatie en hoeft hij zich geen zorgen meer te maken, en jij natuurlijk ook niet.

Jullie hebben nu dus geen relatie? Zeg dat je weer een relatie wilt. Er verandert niks want jullie gaan nu ook gewoon met elkaar om.

Ik vindt dat hij je een beetje valse hoop geeft…

Gelukkig! Zal ik vragen aan een mod of dit topic dicht kan? Omdat het nu is opgelost (: