Halloo iedereen,
Ik ben natuurlijk (peper en zout) blond. Ik zit al een paar jaar te twijfelen om mijn haar te verfen, maar nooit gedaan omdat ik bang was voor een eventueel lelijk resultaat. Maar een paar maanden geleden heb ik toch mijn haren geverft, donkerbruin/rood. De eerste paar dagen vond ik het super en was ik er helemaal blij mee. Maar na een week was ik het al zat, en wilde ik mijn blonde haartjes terug.
Ik heb een semi-permanente kleurig gebruikt, die er na 28 wasbeurten uit zal zijn. Het is er nu, een paar maanden later, nogsteeds niet uit, en ik begin me “zorgen” te maken. De kleurig heet: Creme Gloss Casting L’Oreal.
Ik was mijn haar nu met Head and Shoulders, omdat ik op internet had gelezen dat het er sneller uitging. De fles is nu op, en ik heb het elke avond 15 minuten laten intrekken onder de douche. En nogsteeds heb ik een soort van licht bruine haar kleuring.
Wat is de beste manier om de kleuring uit mijn haar te krijgen?
Ik kan niet veel met mijn haar doen, want het is heel erg dof en stug van zichzelf. Maar ik heb er nu onderhand bijna alles voor over om deze kleur eruit te krijgen.
Alvast bedankt!
Liefs,