Hoe krijg ik met hem?

Hee!
Ik ben verliefd op iemand op m’n school, ik heb hem 1x gevraagd en hij wees me na een half uur af… Ik baalde als een stekker. Ik ben ongeveer 1 week depri geweest en ben nog steeds op hem, hoe krijg ik met hem? PLZ HELP ME
x Lobke

Waarom wees hij je af in de eerste plaats? Je kan liefde niet dwingen…

Wacht. Je bent een half uur bezig geweest om die jongen te vragen en toen wees hij je af? Lijkt me nogal een verloren zaak als je het mij vraagt.

Weet ik niet, 'k denk omdat ik gepest word en hij daarom bang is dat hij ook gepest word, Denk ik hoor

Nee, hij heeft er een halfuur over nagedacht :frowning_face:

Als dat de reden is dat hij je afwees, is hij het niet waard. Als hij genoeg om je zou geven, zou hij zich niks aantrekken wat anderen van je vinden en ervoor gaan. Het klinkt misschien wat ‘makkelijk gezegd’ van mij, maar ik denk dat het een verloren zaak is.

Dat hij erover na moest denken is in ieder geval een teken dat hij twijfelt, vooral niet te hard van stapel lopen en niet te opdringerig zijn dan komt het vast wel goed

Nou, ik denk het wel want hij kijkt naar mij enzow en als we praten blozen we allebei :grinning:

Oke tnx :couplekiss_man_woman:

Hebben jullie al eens afgesproken?
Of waren jullie goede vrienden ofzo?, want van dat deel krijg ik niet zoon goed beeld.
En het is makkelijk om de situatie een beetje te weten als je geholpen wilt worden hea :wink:

Maar als ik het zo lees lijkt het mij een verloren zaak.

Verloren zaak, als je het mij vraagt.

Als hij je stiekem toch leuk vindt moet hij maar een keer achter jou aan.

We zijn hele goede vrienden

Ik denk dat hij je gewoon niet leuk vindt, hij heeft er een halfuur over nagedacht en niet meteen nee gezegd, dusja dan heeft ie vast zn redenen.

een halfuur is lang… Maar ksnap t wel. Als een jongen mij zou vragen zou ik er misschien ook wel even over na moeten denken, zodat ik alles op een rijtje heb… Maar als iemand na een halfuur verzint dat t antwoord nee is, moet ik zeggen dat ik diegene een eikel vind :flushed:. Maar kweet hoe t is om verliefd te zijn op iemand ie jou niet wil, en hoe moeilijk t is om je er overheen te zetten. Vraag hem om 5 duidelijke redenen waarom hij niet wil, heeft hij die niet dan is er misschien wat anders aan de hand.

Heeeeel veeel succes! :couplekiss_man_woman:

misschien eerst goede vrienden worden ?
maar niet te hard van stapel lopen ! dan kan je hem juist afschrikken
gewoon jezelf zijn bij hem
en misschien als je goede vrienden bent, is het minder raar om met elkaar af te spreken. ( niet dat het raar was ofso hoor )
maar dan gaat het makkelijker, en dan kan je misschien alsnog wat beginnen met hem

succes ! xx

je kan iemand niet verliefd op je maken hoor.