Hoe krijg ik meer stemmen?

Ik ga hier geen link posten want dat valt onder reclame, maar ik doe mee aan een wedstrijd om “jeugdambassadeur” te worden van een goed doel. Als ik dat word zal ik me een jaar lang inzetten voor kinderen in ontwikkelingslanden en ook naar Tanzania gaan! Ik heb alleen een probleem: de jury kijkt ook naar het aantal “stemmen” dat elke kandidaat binnenhaalt. Ik heb inmiddels iedereen die ik ken gemaild (als in ‘echt iedereen, inclusief beeldende vorminglerares uit de brugklas en vage kennissen van m’n ouders’) en nog steeds heb ik amper de helft van de stemmen die ik nodig heb om de persoon die eerste staat in te halen. Ik wil dit echt heel graag, maar ik heb geen flauw idee waar ik nog meer stemmen vandaan moet halen. Heeft iemand tips?

ik vind dat altijd zo dom
dat stemmen inzamelen
ik zou niet weten hoe je dat moet doen, sorry

Hyves? Facebook? MSN? Kaartjes door brievenbussen gooien…
etc. etc.

Op hyves, twitter, facebook en dat soort websites de link zetten naar waar je kan stemmen =] Of het mailtje rond laten gaan in je klas, via hyves of iets anders… dom dat ze dat met stemmen moeten regelen zeg, wie weet heeft die nummer 1 wel 1000 vrienden op hyves die allemaal op haar stemmen, lekker makkelijk x]

nha als je de link hier neerzet wil ik wel even voor je stemmen (A)

Jammer dat er dit geval er naar stemmen gekeken word.
Ik vind ook helemaal niet een wedstrijd er voor.

Ik weet niet wat je verder kan doen :confused: Misschien vragen of de mensen naar wie jij het hebt gestuurd het willen doorsturen?

Hyves, Facebook en MSN heb ik allemaal al gehad, kaartjes zou ik nog wel kunnen proberen :slightly_smiling_face:
En ik vind stemmen over het algemeen ook dom hoor en ook niet heel eerlijk, niet iedereen heeft 700 Hyvesvrienden en een kerkgemeenschap of sportvereniging of weet ik het achter zich.

Ik heb 'm je in een bericht gestuurd, krijg ik ook geen problemen omdat ik reclame maak :wink:

Ja ik zou ook wel voor je willen stemmen, als je niet helemaal een account ofzo moet maken maar gewoon ff een knopje in kan drukken :stuck_out_tongue:

Als je wil, stuur mij de link ook maar. Dan stem ik wel even voor je!
x.

Nouja het gaat gewoon met een knopje inderdaad, 1 seconde en dan ben je klaar :slightly_smiling_face:

Okeej ^^ stuur me de link maar =]

Het vervelende hier aan is, dat we je helemaal niet kennen(de rest van de deelnemers ook niet) dus ik weet helemaal niet of jij/zij competent bent/zijn als jeugd ambassadeur.

me2

Stuur mij de link ook maar ;p

stuur maar!

De link werkt wel, maar als ik dan op ‘geef mij een duim’ klik, blijft hij gewoon op 495 staan… x’]

grapje. gelukt xD

Nee inderdaad, daarom vind ik het al helemaal vreemd dat stemmen een rol spelen bij zo iets. Ik ben dit topic eigenlijk ook niet begonnen om jullie allemaal te laten stemmen oid (hoewel ik dat wel heel lief vind!) maar om manieren te vinden om meer stemmen binnen te halen. Mensen die ik in het echt ken vinden het wel allemaal bij me passen en zo, maar jullie kunnen daar inderdaad helemaal niets over zeggen.