Hoe krijg ik het weg??

Vandaag was mijn vriendhe langs gekomen,we waren aan het zoenen en zo en plots zonder dat hij het zelf echt doorhad heeft hij mij een zuigzoen gegeven,nu heb ik in mijn nek een rode plek en dat is echt lastig.ik wil hem echt verbergen een sjaal gaat wel maar in de klas moet ie uit omdat ik in de kunst richting zit en en sjaals kunnen voor preciesie werk nogal storend zijn

Concealer of coltrui.
En ik verplaats dit topic even naar beauty :slightly_smiling_face:

hoe kan je dat niet doorhebben :S

tja ik vrees dat je er mee rond moet lopen of je moet een trui met een hoge kol aan doen.

Groene concealer eroverheen doen, daarna misschien nog wat poeder foundation

Ja, je kunt er misschien een laag foundation over heen doen, en hopen dat je het daardoor minder ziet.
Maar ik denk dat je het verder alleen door een trui verder weg kunt krijgen…

Foundation of concealer.
Anders niet, gewoon lekker laten joh.

met een ijsklontje wordt het een stuk lichter

Hahahaha dat had een jongen bij mij op school ook, maar daar verwacht je het helemaal niet van omdat hij zo’n brave jongen is. Maar hij liep er gewoon heel open en bloot mee :stuck_out_tongue:

maar OT: wat al genoemd is inderdaad

Ik heb mijn vriendje verboden om dat te doen :’) Want anders krijg je van die leraren ofzo die dan zeggen: “Ooooh! Wat is er met jou gebeurd?” En dan kijk je ze echt zo aan met zo’n blik van: uhm, ja, uhm. ehe…

^ ik zou dan meteen als stopzinnetje zeggen: ‘Ik ben gevallen.’ Dan sta je al helemaal voor lul xD.
OT: Camouflagemakeup, een coltrui of anders misschien je haar er overheen laten vallen…?

véél concealer & vloeibare foundation, toen was het bij mij zogoed als onzichtbaar. En als je lang haar hebt kun je het er overheen laten vallen, dan moet je echt wel al heel erg goed kijken wil je iets doorhebben.