hoe krijg ik het uit hem!?

heee ,

er is dus best wel een leuke jongen die ik ken van school en mee praat op msn, al n maandje nu geloof ik :slightly_smiling_face:
hij vind iemand leuk … alleen hij zegt niet wie haha
iedere keer verwijzen er wel toevallige dingen naar mij, en hij stuurt vaak deze: :couplekiss_man_woman: dingetjes via msn door. hij zegt dat ik t niet ben, maar hij gedraagd zich wel zo…
hij wil er verder niks over kwijt, haha… hele ondervragingen. :cold_sweat:

jullie een idee hoe hij t wel gaat zeggen?

nu ben ik natuurlijk ook wel te nieuwsgierig misschien haha

misschien meent hij het wel als hij zegt dat jij het niet bent?
het enige wat je kunt doen is vertellen dat jij hem wél leuk vind, want wij kunnen niet ruiken of hij jou bedoelt.

^dat dus.

Wat Remains zegt

Als hij zegt tegen jou dat hij iemand leuk vindt, maar dat jij het niet bent, tja dan lijkt het mij duidelijk.

opzich kan je altijd nog vragen ‘‘ben ik het meisje dat je leuk vind of is het een ander?’’ alleen de waarheid kan pijn doen he…

Ik had hetzelfde, de heletijd zei hij dat ik het niet was. Ik heb gevraagd hoeveel letters de naam had (hij moest het eerlijk zeggen), ook of dat meisje in zijn klas zat (zat ze), en toen ging ik raden, ik had alle meisjes gehad behalve mezelf. Ik zei toen maar dat ik hem leuk vond, en hij zei:’ oke sorry ja je bent het wel, ik vind je leuk" Dus gewoon toegeven dat jij hem leuk vindt en wie weet ben jij het wel
wouw ik heb mijn hele story op geschreven alleen om te vertellen dat jij het gewoon eerst moet zeggen:P