Hoe-krijg-ik-hem

Er zit een jongen bij mij op school. en ik ben heel erg verliefd op hem. maar ik durf nooit wat tegen hem te zeggen en soms denk ik wel eens dat hij naar me kijkt en me leuk vind maar dan later denk ik weer. nee hij vind mij vast niet leuk! Maar ik vind hem egt heel erg leuk als ik hem zie voel ik vlinders in mijn buik en wil ik hem egt zoenen. maar ik maak geen contact met hem omdat hij niet bij mij in de klas zit. hoe kan ik zorgen dat hij mij ziet staan? en me ook leuk vind. want ik denk heel vaak aan hem en droom ook bijna elke nacht van hem! ik heb nog nooit een serieus vriendje gehad en ik wil heel graag dat hij dat word! willen jullie aub helpen?

xx mij

uhm… voeg em toe op hyves, voeg em toe op msn, zeg een keertje hoi in de gang, zorg dat je opvalt als je bij hem in de buurt bent (op een goede manier dan…) nja en dat soort dingne…

dat heb ik ook een jaar lang gehad ik heb alleen nooit echt de stap gezet. ik zou zeggen zoek uit met wie hij omgaat en probeer er dan achter te komen of ie je wat vind zoek hem op op hyves voeg hem toe en flirt met hem!

Inderdaad. Je moet zorgen dat hij jou opmerkt. (maar niet té natuurlijk) Eens een keer ‘per ongeluk’ tegen hem aanlopen helpt ook al :wink:
Kan je niet via via met hem aan de praat komen? Dat zou het al een stuk makkelijker maken.

Ik zou wel eerst in het echt ‘contact’ zoeken, anders krijg je zoiets van “wie ben jij?” als je hem op msn/hyves toevoegd. En dat is altijd wel lullig.

Gosh. Herkenbaar.

WHOOPS! mja (A)

wat de rest zegt.

same here
beter zet je je over je verlegenheid heen & maak je een praatje, anders krijg je dikke spijt.

ik heb precies hetzelfde!
en hij heeft ook nog eens een vriendin! :cry:

als je em voorbij loop gewoon een big smile opzetten en alsie teruglacht ziet ie je wel zitten :grinning: en dan start hij miss vanzelf wel een gesprek :wink:

inderdaad voeg hem toe op hyves en begin met een gesprek,
onthoud één ding, er valt niks te verliezen :wink:!

ik heb alleen een tip wat je niet moet doen en wat ik dus wel heb gedaan en nu heb ik alles verpest :no_good_woman: teveel je best doen om op te vallen omg hij denkt nu vast dat ik een mongool ben ofzo altijd als hij in me buurt kom doe ik achtelijk :S

Er is nog geen wereld vergaan hoor, je kan het nog redden. Wees jezelf, glimlach een, probeer eens iets te zeggen, gewoon spontaan; iets over huiswerk, nu rond deze tijd het weer, gewoon over koetjes en kalfjes en dan valt er nog wel wat te redden…
Het kan erger…

Dit komt me heel erg bekend Voor ,
Hij is echt heel lief en schattig en verlegen,
op msn voert hij een gesprek met hoi of met,
hebben jullie die toets gemaakt en herinner
je een paar vragen en hij eindigt een gesprek
ook met Doei(K),hij zit niet bij mij in de klas
en het lijkt wel als hij op school een gesprek wilt
voeren maar ik schaam me en kijk hem niet aan

oogcontact,gesprek voeren,word eert goede vrienden,op schoolfeesten met hem dansen ofsow.

dit komt me heel bekend voor,
ik heb ongeveer hetzelfde probleem!