Hoe krijg ik hem?

ohmygod, ik heb dus een hele leuke jongen leren kennen via een vriendin van mij.
Dat was ergens is mei, toen had ik nog een vriend…
We hebben toen gezoend en alles, maar 2 weken daarna had ik het contact verbroken omdat ik serieus was met m’n vriend.
Op een gegeven moment begon mijn vriend agressief gedrag te tonen, mij te venederen, en mij te slaan. Het heeeft heeel lang geduurd, hy heeft vastgezeten maar uiteindelijk na 9 maanden zijn we uitelkaar, heel dramatisch allemaal I know.

Nu spreek ik nog wel af met me nu ex… Maar die ene ‘leuke jongen’ over wie ik het net had, ik was vorige week bij hem thuis, we hebben nu al een paar keer sex gehad en het klikt echtt goed.

Vandaag ben ik weer naar z’n huis gegaaan & hy is gewoon zo lief, en zo romantisch. Ja dat ik verliefd ben wil ik nog niet zeggen, maar het is wel overduidelijk dat ik gevoelens voor hem heb. Hy maakte vroige week duidelijk dat hy geen relatie wilde, maar dat ie het wel leuk met me hadd. Maar nu zie ik gewoon, dat ie mij ook soort van wil… alleen hoe maak ik hem nu duidelijk dat ik hem leuk vind, zonder het straight te zeggen… het moet wel beetje, fresh overkomen & niet zo hopelooos weet je wel.
Iemand tips? Of adviezen? alvast bedanktt,
xx

Zeg het gewoon straight. Ik bedoel, stél hij vind jou ook leuk, dan is hij ook aan het twijfelen of jij hem leuk vind.
Dat hij geen zin heeft/ behoefte heeft aan een relatie betekend niet dat hij niemand op het oogje heeft n.n

ik zou het gewoon zeggen tegen hem

Ik heb vandaag weer afgesproken met hem, dus ik denk dat ik het ga zeggen ;$
dankjewel dat jullie hebben gereageeerd,
kisses & huggs x

‘En niet zo hopeloos’… Zo vind ik de hele situatie wel…

Who cares about your opinion anywayss?

Jij, aangezien jij je vraag hier stelt en zij al het recht heeft om te reageren.

nou als jullie al een paar x seks hebben gehad lijkt het me wel duidelijk dat jullie elkaar leuk vinden of niet dan? en hij wil geen relatie maar hij heeft het wel leuk met je, lekker makkelijk voor 'm zo.