Hoe krijg ik hem trug ?? TIPS !

Heeeej

Ik zit al een tijdje met het probleem dat ik trug verliefd begin te worden op mijn ex , zelf weet ik niet wat hij voeld maar we smsen wel nog redelijk veel enzo en hij knuffelt mij vaak op school enzo … Ik zou hem echt zo graag trug winnen ! Maar dat is moeilijk want je kan hem echt niet zo makkelijk trug krijgen , heeft iemand tips ?

Dankjeeeee

Waarom ging het in eerste instantie uit als ik vragen mag? :blush:

Omdat hij single wou blijve … ;s maar daarna is hij nog eens met mij geweest en daarnaa weer uit gemaakt . Maar soms twijfeld ie of hij wel ‘single’ wil blijve of niet

Hee, same here dus dit topic ga ik eventjes volgen!

Edit: bij nader inzien niet hetzelfde, ik was zo stom om hém te dumpen xD Maar ga het alsnog volgen, haha

Haha leuk ! , dan kune we elkaar een beetje steune :grin:

Jaa idd! Maar weetje, exen hebben gewoon iets waardoor ze altijd leuk blijven… (meestal ook de reden waarom je in eerste instantie voor hem viel)

Het lijkt alsof die jongen heel erg over je heen loopt. Eerst neemt ie weer met je, maar als ie besluit dat ie weer liever single is dumpt ie je weer.

Weet je zeker dat je zo iemand terug wilt?

hoelang is het al uit als ik vragen mag ?

Ja idd, ik zou dus echt niet over me heen laten lopen he. Dan stik er ook maar in XD

Mja ma kweetniet , want hij heeft echt nooit een meisje mda ie single wild blijve maar bij mij wil ie dan zo graag dat hij dan toch weer met me verkeerd en dan weer niet … Maar ik vraag tips hoe ik hem kan trug krijgen … want ik wil hem ECHT trug …

Dan zou ik hem eerst eens vragen, wat hij nou eigk ECHT wil…

Nja als je hem ECHT terug wilt…
Misschien kan je proberen weer een goede band met hem op te bouwen. Goede vrienden worden en misschien leid het tot iets anders.

Ben ik het wel mee eens…
Blijkbaar vindt hij je nu sowieso al belangrijker dan andere meisjes, want hij wil het toch steeds weer met je proberen, maar blijkbaar is jullie band nog niet sterk genoeg om hem lang te “houden” zegmaar. Als je dat eerst probeert ziet ie misschien wel in dat jij toch wel de ware bent, en wil ie je nooit meer kwijt^^

als ik wat probeer dan ? :slightly_smiling_face:

Wat wil je proberen dan?

Writtingsoul zegt ; Als je dat eerst probeert ziet ie misschien wel in dat jij toch wel de ware bent, en wil ie je nooit meer kwijt^^

Oh zo XD

Om beter met hem bevriend te raken, samen echt een sterke band op te bouwen :stuck_out_tongue: Of misschien heb je dat nu al met hem, dat weet ik verder niet?

Aaaaah zo wil je zegen , oke nog een beetje aan werken dan :slightly_smiling_face:

Idd een band met hem opbouwen, en af en toe wat flirten kan geen kwaad. Héél misschien begint ie dan wel door te krijgen dat je hem weer leuk vindt, al betwijfel ik het - jongens zijn nogal blind als het om zulke dingen gaat ><
Maar goed, gewoon proberen! En het is trouwens toch echt terug en niet ‘‘trug’’…