hoe krijg ik hem terug?

heee girls,
Ik had 2 maanden een vriendje! maar ik heb het HE-LE-MAAL verpest.
Ik had na 2 weken met iemand anders gezoend, dat heeft hij me vergeven
maar afgelopen weekend ging ik uit. daar was ik zo dronken dat ik met 2 andere jongens sex heb gehad. hij heeft het nu uitgemaakt (logisch) maar ik ben nu echt wanhopig! al de hele week aan het huilen, niks gegeten en ik kan echt niet zonder hem! hij heeft wel gister gezegd dat de verliefdheid niet zomaar over is maar dat het gewoon NIET kan wat ik heb gedaan! wsl kan ik het niet meer goed maken maar ik wil alles proberen, daar is hij gevoelig voor! HELP ME! nog tips? wat kan ik doen om echt indruk te maken?

xxxxxx Sanne (16 jaar oud)

Met twee jongens seks gehad? op één avond?
Als ik jouw vriend was zou ik je nooit maar dan ook nooit meer willen zien. Ik vrees dan ook dat het heel moeilijk wordt om hem terug te krijgen.

Je hebt zeker en vast al indruk gemaakt door sex te hebben met 2 jongens. Als ik je ex was, zou ik nooit meer van je willen horen. Maar dit is mijn mening natuurlijk.

Daar had je maar aan moeten denken voor je hem met 2 andere jongens bedroog

ja… ik weet het! heb er ook heeel erg veel spijt van! maar hij is nog heel aardig tegen me en hij is niet boos geweest! hij kon me alleen niet meer vertrouwen! maar we praten nog wel heel erg veel! dus stel er bestaat nog een heeeeele kleine kans! dan wil ik die pakken!

Hahaha, da’s balen.

Nee, ik denk niet dat die kans er is. Een relatie is niks zonder vertrouwen en daarbij komt je bent niet met 1 maar twee jongens vreemdgegaan wie weet ga je ineens vreemd met 4. Ik vind je nog al achterbaks naar hem toe. Het is je eigen schuld en je had maar 2 maanden iets met hem so get over it. En als hij nog steeds iets met je wilt dan weet ik echt niet waar die jongen op uit is, maar het zal zeker niet jou liefde voor hem zijn, want die gaat niet ver.

Heb je wel echt spijt, als je eerst al met iemand anders zoent, en dan later nog eens met 2 jongens seks hebt? Ik denk echt dat jij beter geen relatie hebt momenteel.

okee het is duidelijk! eigen schuld! dit gaat niet meer goed komen!

16 jaar en sex met 2 jongens op één avond? Echt sommige meiden tegenwoordig…

ON: Als ik die ex van jou was zou ik je nooit meer willen zien. Misschien als je heel maar dan ook heel hard je best doet om zijn vertrouwen terug te winnen, heb je misschien nog een kleine kans. Maar denk eerlijk gezegd dat je het compleet verpest hebt en dat is je eigen schuld.

Wow wat een verhaal… Het is allemaal niet wat je wilt horen natuurlijk… Maar denk dat je er weinig meer aan kunt doen… Ik zou ontzettend kwaad op je zijn! Ongelofelijk dat hij dat niet is. Wees blij met zijn reactie nu en hoe ontspannen hij blijkbaar is en vraag niet nog meer aan hem. Laat het even rusten zo en wie weet komt het nog van zijn kant. Denk dat jij weinig meer kunt doen.
Maar in ieder geval je even gedeisd houden uit de stad en NIET MEER DRINKEN!
En ook geen contact met die gozers hebben in ieder geval. Laat maar zien dat je echt te vertrouwen bent en ook een net meisje kan zijn dat zich wel gedraagt…

YOLO is niet Leef als een slet.

Hopelijk weet je dat als 16 jarige.
Dat ik mijn generatie deel met meisjes zoals jij. Ach, je zult jezelf ooit tegenkomen.

Als ik die jongen was had ik je echt het liefste een klap gegeven. Ik ben echt niet agressief, maar kom op. Als je echt zoveel van hem houdt ga je niet met andere jongens naar bed. Gewoon niet. Dronken zijn is geen excuses. Als je laveloos genoeg bent om niet meer te beseffen wat je doet, ben je ook te laveloos om seks te hebben met andere jongens.
Ik zou je persoonlijk echt niet terug willen, maar goed, misschien vergeeft hij je.
Een relatie zonder vertrouwen is geen goede relatie, plus dat hij je als hij je terugneemt veel jaloerser kan worden en hoewel hij zegt dat hij je vertrouwt, dit toch niet doen.

Ai ai , ik zou hem met rust laten. je exuus aanbieden sowieso voor jezelf.
En áls het goedkomt al moet je niet teveel hopen zal dit na heel lange tijd zijn.

hoe je hem terug krijgt? eh niet

Dronken zijn is echt geen excuus om met twee jongens seks te hebben.
Dit is echt je eigen schuld. Wil je hem terug bewijs dan maar heeeel hard dat je hem waard bent.

Ik snap al deze reacties heeeel goed! klinkt na mijn verhaal wel raar maar zo ben ik normaal echt helemaal niet! toch is er in mijn situatie nog wel een hele kleine kans dat het goed komt al klinkt het nog zo raar! heel erg bedankt voor de tips!
heb van weekend sws heel erg van geleerd en blijf komende tijd ook van de drank af!

Je krijgt hem denk ik niet terug. En als hij je wel terugneemt heeft hij volgens mij niet zoveel zelfrespect. Leer hier van, zodat je het niet verpest in je eventuele volgende relatie(s).

Sorry, maar ik twijfel toch echt aan de echtheid van dit account. :’)