Hoe krijg ik hem terug? :'(

Ik heb het een paar weken terug uitgemaakt met mijn vriend (nouja samen besloten maar, het kwam van mijn kant zeg maar). Nu heb ik hem van de week gesproken en ik kon niet geloven hoe iemand in zo’n korte tijd zo kon veranderen. Hij was altijd heel gevoelig en lief, nu was hij heel hard en kill. Zo ken ik hem niet en ik baal zo erg dat hij zo geworden is.
Ik mis hoe hij was en het enige wat ik wil is die lieve jongen terug, ik heb er alles voor over. Het lijkt nu of ik hem niet over kan halen, het lijkt net of hij geen gevoel meer heeft, maar ik ken hem. Ik weet dat hij er nog mee moet zitten en ik wil die gevoelige kant er weer uit halen.
Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken want ik heb echt geen idee? Hij zegt dat hij vrij wilt zijn en een relatie niet echt mist, maar ik kan het niet loslaten.

Help :sob::muscle:

je hebt het zelf uitgemaakt dus je moet de consequenties er van in zien.
als hij je niet meer terug wilt zal je het moeten laten rusten.

jij zal het namelijk ook niet leuk vinden als iemand vet erg aan je ging plakken als je hem niet meer terug zou willen

Ik denk dat je niet heel veel kunt doen… Als hij het niet wilt kom je niet verder. Probeer je niet aan hem op te dringen, dat vinden ze alleen maar irritant.

Misschien vragen of hij er nog een keer met je over wil praten, is je enige optie denk ik. Sterkte!

Heb al een keer met hem afgesproken en verder plak ik ook niet aan hem. Heb hem niet meer gesproken, maar ik voel me zo verschrikkelijk. Ik probeer afleiding te zoeken en er niet aan te denken, maar ik kan niet anders dan er elke dag de hele dag door aan denken

Gewoon laten gaan.

ja maar als hij het niet wilt, dan kan je er niks aan doen toch
zal t even laten rusten en miss over een maand ofzo weer ‘‘proberen’’

Nee over een maand nog een keer proberen is geen goed idee. Op deze manier blijf je hopen en duurt het alleen maar langer voordat je over hem heen bent en het maakt het alleen maar pijnlijker.

Jij zegt dat hij geen zin meer heeft in een relatie, laat hem dan ook. Hoe moeilijk dat ook mag zijn. Zo val je hem alleen maar lastig.

Ik wist niet meer wat ik wilde, verlangde naar vrijheid en wat rust, me gevoel was ook gewoon wat minder geworden, maar me fantasie was mooier dan de realiteit… Het is heel anders dan verwacht

Sommige mensen snappen niet echt uit is uit.
Je bent niks meer van elkaar, je mag niks meer inbrengen.
Je hoeft niet meer aan elkaar te denken, je hoeft er niet meer voor elkaar te zijn.
Want het is over.

denk je niet dat als het weer aan gaat dat je dan weer hetzelfde krijgt?
dat jou gevoel na een tijdje weer minder word?

Wat ik nu zeg klinkt misschien hard, maar ik denk eigenlijk dat je hem niet oprecht terug wilt. Je hebt het namelijk niet voor niets uitgemaakt.
Als je een relatie gewend bent, is het logisch dat je eraan moet wennen als het uit is en dat dat zelfs pijn doet ook al maakte jij het zelf uit, maar dat wil niet gelijk zeggen dat je hem ook echt terug wilt.