Hoe krijg ik een jonge

Ik ben smoorverlieft op een jongen…!!
Maar ik ben harstikke verlegen op msn durf ik alles te zeggen maar als ik hem in het echt zie sla ik helemaal dicht. Ik ga met hem zoenen en dan zgt hij dat ik dan moet beginne ik zij okee maar als ik hem zie dan durf ik dacht toch niet wat nu…

KusJes Eef de vriendin van Lil

uh, "D

Eh, … eerst leren schrijven?

Hou oud ben je ??

Julie zijn irritant?
(rond de 13 jaar volgens mij ==)

1

hebben jullie nu een afspraak dat jullie gaan zoenen? :flushed:

lilian95.
dus ik neem aan van 1995?
zal die vriendin dan ook wel zijn

afspraak vind ik eigenlijk redelijk triest, maar dat is mijn mening…

en ohja even over je ‘‘probleem’’

als je een jongen echt leuk vind hoor je je zelf te kunnen zijn bij hem, en je op je gemak voelen.

succes ermee

Hee, zullen we morgen gaan zoenen?
Ja, leuk! Maaaarrr jij moet wel beginnen, ik ben namelijk nog klein dus ik durf niet. Hoe moet het trouwens?

Waarom moeten beginnen ? Durft ie zelf niet , Zit daar niet iets achter,

wtf maak ff allemaal fijn een eigen account aan, zo moeilijk is dat nou ook weer niet. want dit is serieus te irritant.

haha, ik zie het al helemaal voor me
:couplekiss_man_woman: xD

Hee we zijn allebei 13 en gebruiken smileys als spaties op msn (jongens dat hebben we allemaal wel eens gedaan :stuck_out_tongue:) Morgen, hoelaat?? :pctik: ja 7 uur heb ik nog een plekje, zoenen dan maar?
Het moet er een keer van komen,

een meisje uit mijn oude klas, stond met haar vriendje in een kamertje, vroeg het meisje “zullen we dan maar” (t was voor allebei de eerte zoen)

Ik ben ook 13 maar praat echt niet zo :|.
Het ligt gewoon aan haar :'D.

whaha ja idd niet alle kindjes van 13/14 jaar prtn zo.
zelfs het kindje van me zus (dies 4 trouwens) praat niet zo.
bij wijze van spreken dan he.

Tuurlik niet … dat duurt echt wel een tijde. had ik eerst ook bij mn vriend
daar was ik eerst ech niet zo open tegen maar na een paar maanden gaat dat vanzelf weg.je moet gewoon wennen aan elkaar. heb ik ook met vriendinnen