Ik heb zelf lichtblond/gelig haar. Ik heb het geverfd en ik heb van mezelf donkerblond haar.
Maar mijn vraag is:
Hoe krijg ik deze haarkleur:
Ik heb zelf lichtblond/gelig haar. Ik heb het geverfd en ik heb van mezelf donkerblond haar.
Maar mijn vraag is:
Hoe krijg ik deze haarkleur:
Ga naar de kapper met deze foto, en laat het zo verven?
Moet ik het bruin verven? En zoja, wat voor bruin? En alleen het onderhaar?
En highlights of coupe de soleil? Mag ik advies
Wij zijn geen kappers, (de meeste niet denk ik) maar als je die foto meeneemt weet ik zeker dat kappers je beter overweg kunnen helpen dan wij.
^ maar ik ben bang dat ze het verpesten bij de kapper en dat het er totaal niet op lijkt!
^ hoe wilde je het dan doen? zelf verfen?
hm, nou het eerste laagje wel. maar ik weet niet wat voor kleur dat moet worden ;p
Ik denk dat je meer kans hebt dat het verpest wordt als je het zelf doet dan wanneer je het bij de kapper laat doen…
Ik heb ook ooit zoiets gehad. Bij de kapper met folies laten verven en dan de helft van de folies net iets donkerder dan mijn eigen haar en de andere helft blond. Ik heb zelf ook donkerblond haar.
Als ik jou was zou ik dat plaatje gewoon meenemen naar de kapper, die kunnen het toch het beste.
ik denk dat jij het eerder verpest dan de kapper.
weet het eigenlijk wel zeker.
en als de kapper het verpest mag je altijd terug komen zodat ze het opnieuw kunnen doen (:
De kleur is een soort donkerder blond. Dan ga je naar het kruidvat met dit plaatje en kijk je welke kleur het beste overeenkomt. Vervolgens zitten er highlights in, blond. En de onderkant is bruin.
Overigens zou ik met zoveel tinten niet gaan lopen prutsen, maar naar de kapper gaan. Als de kapper het verpest heb je ‘garantie’ als je het zelf verpest loop je gewoon voor lul.
Het is volgens mij niet 1 kleur.
Er zitten highlights in en volgens mij ook lowlights ofzo
Je kan niet al die verschillende kleuren in alle verschillende laagjes zelf verfen, ga nou alsjeblieft gewoon naar de kapper voor er een “help mijn haar is mislukt mèmèh” topic komt.
Donkerblond/lichtbruin haar hebben en dan high- en lowlights nemen. Dat effect bij de wortel kan je niet krijgen als je haarkleur sowieso lichter is dan dat zij heeft.
je moet gewoon naar de kruidvat gaan en dan kijken welke kleur het dichste bij komt en vooral goed op de achterkant van het doosje kijken want daar kan je zien welke kleur hij bij jou word. en highlights denk ik.
ik volg haarzorg en het enige wat je kan doen is heeeeel veeel lichteren lokken trekken en fijne , alsje al licht haar hebt van je eigen moet je heel veel donkere lokken trekken
Door het te verven, duh.
Je hebt twee opties
Grote kans op slagen