hoe krijg ik de jongen die mij eerst leuk vond en nu ?

hee,

4 maanden geleden ofzo… hoorde ik dat een jongen mij leuk vond ik vond hem eigenlijk toen niet zo leuk… en dee er eigenlijk veder niks mee… maar eigenlijk vind ik hem nu wel heeel leuk :S maar nu weet ik dus niet of dii mij nog wel leuk vind en ik kan er niet meer tegen om maar af te w8te maar om nou naar hem toe tegaan neee dat durf ik echt niet… want eigenlijk praat ik nooit met hem ofzo hij zit alleen met engels en nederlands in mijn klas…
wat moet ik doen ? om toch met hem aan de praat tekomen ofzo?

Zelfs al is hij niet meet verliefd op je, hij vindt je in ieder geval een aantrekkelijk, leuk meisje, anders was hij niet verliefd op je geworden. Het zal dus niet heel erg moeilijk zijn om hem weer verliefd op je te laten worden (als hij dat al niet is!). Gewoon hem aandacht geven en hem laten merken dat hij ‘speciaal’ is.

ja dat is waar thnx :wink:

ik ben het eens met milooou, verder zou ik tijdens engels en nederlands oogcontact met hem hebben, naar hem glimlachen en hem toevoegen op hyves en/of msn.

of het mij niet gegunt is :frowning_face: kom ik vandaag op school vallen alle lessen uit die ik samen met hem heb en morge heb ik helemaal geen les dus zie ik heb niet en woensdag gaan we met onze klas iets leuks doen dus ben ik niet op school en vrijdag en maandag hebben we vrij en dinsdag is onze laatste echte school dag voor het examme en dan zie je elkaar ok 2 maanden niet ofzo :frowning_face: echt erg ik twijfel echt of ik hem op hyves zou toevoegen ik vind hem zo leuk :frowning_face:

Klasgenoten kan je toch gewoon op hyves toevoegen…? Gewoon doen!

gewoon doen ik snap wel dat het eng is mischien maar ja straks gebeurt er niks en dan heb je spijt