hoe krijg ik contact?

Hee meiden!

Ik ben zo’n maand geleden een jongen tegen het lijf gelopen en ik ben verliefd op hem. Ik ken hem eigelijk al mijn hele leven van gezicht want we hebben op dezelfde basisschool gezeten. Ik zou zo Graag met hem in gesprek willen gaan maar ik durf het niet. Ik ben helemaal niet iemand die zo op een jongen afstapt. Ik denk niet dat ik hem de komende tijd weer zie want Hij studeert dus zit op kamers. Ik heb hem wel al op facebook toegevoegt en zou zo Graag een keer een gesprek met hem willen beginnen maar ik ben bang dat Hij van die korte antwoorden gaat geven en totaal geen interessen heeft in mij. Ook Ben ik bang dat het heel ongemakkelijk gaat worden als ik hem een keer tegen kom als ik in De stad loop ofzo. Onze ouders kennen elkaar wel heel goed.
Help help help wat moet ik doen!?

Xx

Als je het niet probeerd, weet je ook niet hoe hij reageert. Nee heb je, ja kun je krijgen. Gewoon doen, je hebt niks te verliezen.

Inderdaad gewoon een keer het gesprek beginnen! En als hij dan verder geen interesse toont weet je dat ook meteen weer en blijf je je niet afvragen hoe het anders geweest zou zijn

Gewoon contact zoeken via social media. Heeft mijn vriend ook bij mij gedaan en nu zijn we 4 jaar verder.

Gewoon beginnen met praten tegen hem! Anders komt er nooit wat van. Je kan het altijd proberen, misschien wordt het wel wat :wink:

Inderdaad, zoals iedereen zegt: gewoon beginnen met een gesprek! Je weet maar nooit, je hebt niks te verliezen toch? :slightly_smiling_face: