Hoe krijg ik aandacht van jongen uit 6e?

Vind jongen uit de 6e leuk maar zit zelf in de 4e.
Hoe krijg ik zijn aandacht en begin ik een gesprek?
Als ik hem zie dan krijg ik een soort van steken en dan schrik ik.
Maar daarna lijk ik wel door de school te zweven, zo fijn voel ik me dan.
Ik wil graag in zijn buurt zijn maar hoe pak ik dat aan dat hij mij herinnert?

begin met naar hem glimlachen en hoi zeggen. en voeg hem toe op facebook. maak een praatje op de chat en als dat goed gaat vraag je z’n nummer :grin:

Dat had ik vorig jaar ook.
Ik begon gewoon af en toe naar hem te lachen, en uiteindelijk lachtte hij ook af en toe enzo.
En mijn vriendin kende een vriend van hem, dus hun praatten af en toe over wat hij van mij vond.
Uiteindelijk is het niks geworden, omdat ik mijn vriend van nu ontmoette, maar het werkte wel :slightly_smiling_face:.

Dus ik zou zeggen; lach eens naar hem, en kent niemand van je vrienden hem, of een van zijn vrienden? :slightly_smiling_face:

Is het trouwens erg dat jij in de 4e zit? Hij is toch maar ong 2 jaar ouder?
En idd gewoon leuk lachen en toevoegen op facebook. Kijken of je somehow dezelfde vrienden hebt,ookal ken je die vrienen maar vaag.

Dat leeftijdsverschil is niet zo groot hoor. Ga je wel is uit? Als je dan op dezelfde plekken als hij uitgaat, kun je al vrij makkelijk een gesprekje beginnen.

Ik vind het niet eng om met hem een gesprek te beginnen maar ik vraag me af waarover? :$:$ heel stom

Het leeftijdverschil is niet erg maar het is minder makkelijk om een gesprek te beginnen want we zitten niet in dezelfde klas e n hebben niet dezelfde vrienden enz.

Dit heb ik ook … =) Upje!

Hmm… ik zou eigelijk gewoon doen wat hierboven staat… probeer te pauzeren waar hij dat ook doet en na een paar dagen begin je gewoon een gesprek of voeg je je aan zijn gesprek toe… ? 'xx

Ja inderdaad zoals de mensen hierboven zeggen… Lach gewoon leuk naar hem en blijf spontaan. En zoek anders uit wat hij buiten school doet. Of als hij een baantje heeft toevallig langs komen enz…

Hoe zorg je ervoor dat hij ubberhaupt naar je kijkt als je naar hem wilt lachen of hee wilt zeggen? heb altijd het idee dat hij net langs mij kijkt ofz. en hoe zorg je ervoor dat je niet als een stalker overkomt door de hele tijd om je heen te kijken waar hij is zodat je naar hem kunt glimlachen?

oja ik ben 14 en zit in de 3e, was ff een foutje:$

Wat kan ik tegen hem zeggen? Hee/hoi/hallo? :blush: srry ik hoop dat niemand me uitlacht

herkenbaar! ik zit ook in de 3e en hij ook in de 6e! weet ook nog niet hoe ik dit ga aanpakken :grinning:

Hoi zeggen! En vaak lachen naar hem en bv dingen doen zodat je langs hem loopt en hem dan glimlachend aankijken.
Ik probeer deze dingen maar goed hoi zeggen zodat hij iets terug zegt is nog niet gelukt… :blush: probeer dat al 3 weken maar komt er steeds niet van…